Dopu, l'acqua di a caldaia deve esse mostrata è analizata. Dopu avè cunfirmatu chì a qualità di l'acqua risponde à u standard, suspende u flussu, è chjude e valve di drenaje è di l'acqua. Mandate lentamente l'acqua à u generatore di vapore di biomassa per fà chì u cuntrollu di u livellu di u liquidu risponde à i requisiti. Ogni porta di cendra è ogni porta di furnace deve ancu esse aperti bè prima di coccia, per sguassà l'umidità in u furnace u più prestu pussibule.
A mità di fronte di u fornu generatore di vapore di biomassa hè a fine di u fornu di legnu. Dopu à a fine, pò esse cottu in u fornu secondu u standard. À questu tempu, l'apertura di u blower deve esse aumentata, u fanàticu di u tiratu indottu deve esse ligeramente apertu, a porta di u furnace è a porta di cendra deve esse chjusu, è a temperatura di u fumu deve esse elevata in un modu all-round. , per ottene l'effettu di siccà u muru di u furnace.
Duranti tuttu u prucessu di u funziunamentu, deve esse cura di ùn aduprà u focu forte per a coccia, è l'aumentu di a temperatura deve esse lentu è uniforme; à u listessu tempu, u nivellu di l'acqua di u generatore di vapuri di biomassa deve esse verificatu regularmente per mantene in a norma normale; a fiamma di combustione in u corpu di u furnace deve esse uniforme. ùn pò micca esse in un locu.
Micca solu chì, a valvula di soffiu pò esse aperta currettamente durante u prucessu di secca di u generatore di vapore di biomassa per assicurà u livellu di l'acqua di u generatore di vapore di biomassa. À u listessu tempu, a temperatura di u gasu deve esse registrata regularmente, è a tarifa di riscaldamentu è a temperatura massima deve esse cuntrullata per ùn superà i requisiti. In un tali ambiente, u generatore di vapore di biomassa averà una bona qualità di u fornu.