3. Caldaia
Quandu si usa u generatore di vapore per a prima volta, l'oliu è a terra in a pignatta deve esse eliminata. A dosa di a caldaia hè di 3 kg ognunu di idrossidu di sodiu 100% è fosfatatu trisodiu per tonna di acqua di caldaia.
Quattru, u focu
1. Assicurà chì u gasu hè statu trasportatu à a sala di a caldaia in modu nurmale è sicuru, è verificate a porta a prova di splusioni in a parti suprana di u fornu. L'apertura è a chjusura di e porte anti-esplosione deve esse flexible.
2. Prima di un focu, deve esse realizatu una ispezione cumpleta di u generatore di vapore (cumprese i machini ausiliari, l'accessori è i pipelines), è a valvula di scarico di a caldaia deve esse aperta.
3. Lentamente pour l'acqua in a pignata, è fate cura à s'ellu ci hè una fuga d'acqua in ogni parte quandu entra in l'acqua.
4. Quandu a pressione di u vapore s'arrizza à 0,05-0,1MPa, u calibre di u nivellu di l'acqua di u generatore deve esse lavatu; quandu a pressione di u vapore s'arrizza à 0,1-0,15MPa, a valvula di scarico deve esse chjusa; quandu a prissioni vapuri s'arrizza à 0.2-0.3MPa, si deve esse lavatu conduit Gauge Pressure, è verificate chì a cunnessione flange hè strittu.
5. Quandu a prissioni di u vapuri in u generatore aumenta gradualmente, deve esse attentu à s'ellu ci hè un rumore speciale in ogni parte di u generatore di vapuri, è verificate immediatamente s'ellu ci hè. In casu di necessariu, u furnace deve esse chjusu immediatamente, è l'operazione pò esse cuntinuata solu dopu chì a culpa hè eliminata.
5. Management durante u funziunamentu normale
1. Quandu u generatore di vapore hè in funzione, deve furnisce l'acqua in modu uniforme per mantene u nivellu di l'acqua normale è a pressione di vapore. A pressione di travagliu specificata di u generatore di vapore hè marcata cù una linea rossa nantu à u manometru di u generatore.
2. Sciacquate l'indicatore di u nivellu di l'acqua almenu duie volte per turnu per mantene l'indicatore di u nivellu di l'acqua pulita è mostra chjaramente, è verificate a strettezza di a valvula di drain. L'acqua di l'acqua deve esse scaricata 1-2 volte per turnu.
3. U calibre di pressione deve esse verificatu contr'à u calibre di pressione standard ogni sei mesi.
4. Verificate l'apparizione di l'equipaggiu di u generatore di vapore ogni ora.
5. Per impediscenu u fallimentu di a valvula di salvezza, a prova manuale o automatica di a valvula di salvezza deve esse realizata regularmente. 6. Complete u "Formulu di Registrazione di Operazione di Gas Steam Generator" ogni ghjornu per compie a registrazione.
6. Ferma
1. L'arrestu di u generatore di vapore hà generalmente e seguenti situazioni:
(1) In casu di riposu o altre circustanze, u furnace deve esse chjusu temporaneamente quandu u vapore ùn hè micca usatu per un pocu tempu.
(2) Quandu hè necessariu di liberà l'acqua di furnace per a pulizia, l'ispezione o a riparazione, u furnace deve esse chjusu completamente.
(3) In casu di circustanze spiciali, u furnace deve esse chjusu urgentemente per assicurà a sicurità è a fiducia.
2. A prucedura per chjude cumpletu hè u listessu cum'è per chjude tempuranee. Quandu l'acqua di a caldaia hè rinfriscata à sottu à 70 ° C, l'acqua di a caldaia pò esse liberata, è a scala deve esse lavata cù acqua pulita. In circustanze normale, a caldaia deve esse chjusa una volta ogni 1-3 mesi di funziunamentu.
3. In una di e situazioni seguenti, una fermata d'urgenza deve esse aduttata:
(1) U generatore di vapuri hè seriamente corta d'acqua, è l'indicatore di u livellu di l'acqua ùn pò più vede u livellu di l'acqua. À questu tempu, hè assolutamente pruibitu di entre in l'acqua.
(2) U nivellu di l'acqua di u generatore di vapore hè sopra à u limitu di u nivellu di l'acqua specificata in i regulamenti di operazione.
(3) Tutti l'equipaggiu di furnimentu d'acqua fallenu.
(4) Unu di l'indicatore di u nivellu di l'acqua, l'indicatore di pressione è a valvula di salvezza falla.
(5) Incidenti chì minaccianu seriamente u funziunamentu sicuru di a caldaia, cum'è danni à u sistema di pipeline di gas, danni à u bruciatore, danni à a scatula di fume, è brusgià rossu di a cunchiglia di u generatore di vapore.
(6) Ancu l'acqua hè injectata in u generatore di vapore, u nivellu di l'acqua in u generatore ùn pò esse mantinutu è cuntinueghja à calà rapidamente.
(7) I cumpunenti di u generatore di vapore sò danati, periculu a sicurità di l'operatore.
(8) Altre situazioni anormali oltre l'ambitu permessu di l'operazione sicura.
U parcheghju d'emergenza deve fucalizza nantu à a prevenzione di l'accidenti da espansione. Quandu a situazione hè assai urgente, l'interruttore elettricu di u generatore di vapore pò esse attivatu per interrompe l'alimentazione.