2 Preriscaldamentu significa chì a camara di sterilizazione di u sterilizzatore à vapore hè impannillata cù una giacca di vapore. Quandu u sterilizzatore di vapore hè cuminciatu, a giacca hè piena di vapore, chì preheats a camara di sterilizazione è serve per almacenà u vapore. Questu aiuta à riduce u tempu chì u sterilizzatore à vapore ghjunghje à a temperatura è a pressione necessaria, soprattuttu se u sterilizzatore deve esse riutilizatu o u liquidu deve esse sterilizatu.
3. U prucessu di u ciculu di l'escavazione di u sterilizzatore è u ciculu di purga hè una cunsiderazione impurtante quandu si usa vapore per a sterilizazione per escludiri l'aria da u sistema. Se ci hè l'aria, a resistenza termale serà furmatu, chì affettarà a sterilizazione normale di u cuntenutu da u vapore. Certi sterilizatori retenu intenzionalmente una parte di l'aria per calà a temperatura, in quale casu u ciculu di sterilizazione duverà più. Sicondu EN285, a prova di rilevazione di l'aria pò esse usata per verificà se l'aria hè stata eliminata cù successu.
Ci hè dui modi per sguassà l'aria:
Metudu di scaricamentu (gravità) - Perchè u vapore hè più liggeru di l'aria, se u vapore hè injectatu da a cima di u sterilizzatore, l'aria s'accumularà in u fondu di a camera di sterilizazione induve pò esse scaricata.
U metudu di l'evacu forzatu di u vacuum usa una pompa di vacuum per sguassà l'aria in a camera di sterilizazione prima di injecting steam. Stu prucessu pò esse ripetutu parechje volte per caccià u più aria pussibule.
Se a carica hè imballata in materiali porosi o a struttura di l'equipaggiu hè prubabile di permette l'accumulazione di l'aria (per esempiu, l'equipaggiu cù cavità internu strette cum'è paglia, maniche, etc.), hè assai impurtante per evacuà a camera di sterilizazione è u l'aria esaurita deve esse trattata cun cura. , postu chì pò cuntene sustanzi periculosi per tumbà.
U gasu di purga deve esse filtratu o riscaldatu bè prima di esse scaricatu in l'atmosfera. L'emissioni di l'aria senza trattamentu sò assuciati cù un incrementu di i tassi di malatie infettive nosocomiali (malattie infettive chì si trovanu in un locu di l'ospitale) in l'uspitali.
4. L'iniezione di vapore significa chì dopu chì u vapore hè injected in u sterilizzatore sottu a pressione necessaria, ci vole un periudu di tempu per tutta a camera di sterilizazione è a carica per ghjunghje à a temperatura di sterilizazione. Stu periodu di tempu hè chjamatu "tempu d'equilibriu".
Dopu avè righjuntu a temperatura di sterilizazione, tutta a camera di sterilizazione hè mantenuta in una zona di temperatura di sterilizazione per un periudu di tempu, chì hè chjamatu u tempu di mantene. E diverse temperature di sterilizazione currispondenu à diversi tempi minimi di mantene.
5. U rinfrescante è l'eliminazione di u vapore hè chì dopu à u tempu di mantene, u vapore si cundensa è hè scaricatu da a camara di sterilizazione attraversu a trappula. L'acqua sterile pò esse spruzzata in a camera di sterilizazione, o l'aria compressa pò esse usata per accelerà u rinfrescante. Pò esse necessariu di rinfriscà a carica à a temperatura di l'ambienti.
6. L'asciugatura hè di vacuum a camara di sterilizazione per evaporà l'acqua chì resta nantu à a superficia di a carica. In alternativa, i ventilatori di rinfrescante o l'aria compressa pò esse usatu per asciucà a carica.