banner_di_testa

Generatore di vapore elettricu di 36 kW per a panificazione

Descrizzione breve:

Parechje persone sanu chì u vapore deve esse aghjuntu quandu si face u pane, in particulare u pane europeu, ma perchè?
Prima di tuttu, ci vole à sapè perchè quandu facemu u pane, u pane tostu deve esse à 210 °C è e baguette devenu esse à 230 °C. In fatti, e diverse temperature di cottura dipendenu da a dimensione è a forma di a pasta. Per esse precisi, in più di fighjà a pasta, ci vole ancu à fighjà u fornu. Capisce u temperamentu significa in realtà capisce a temperatura di u fornu. Dunque, in generale i forni necessitanu un termometru per assicurà chì l'ambiente attuale in u fornu possi ghjunghje à a temperatura chì avete bisognu. In più di u fornu, ci vole ancu à esse dotatu di un generatore di vapore elettricu per a cottura di u pane in caldaia Henan Youxing per fà un pane più croccante.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Ci sò di solitu 4 modi di trasferimentu di l'energia termica in un fornu: conduzione di u calore, radiazione di u calore, cunvezione è condensazione.
Perchè aghjunghje vapore ? U vapore farà cresce di più u pane in u fornu, ma hè questu veru per ogni tipu di pane ? Ovviamente micca !
Si pò dì solu chì a maiò parte di u pane di stile europeu richiede un ambiente di cottura abbastanza umitu, è a temperatura ùn pò esse bassa. Questu ùn hè micca u vapore di l'acqua bollente. Stu vapore hè luntanu da esse abbastanza per espande u pane. Avemu bisognu di aduprà vapore elettricu per coce u pane. U vapore acqueo à alta temperatura generatu da u generatore hè introduttu in a cavità di u fornu à vapore, permettenduli di entre immediatamente in u locu più fretu. In questu mumentu, a pasta hè cum'è fà un truccu di magia, assorbendu stelle calde è espandendu à una velocità estremamente rapida, dunque ci vole solu uni pochi di minuti per vaporizà. Hè durante a fase di espansione è di presa chì a pasta riceve vapore acqueo, è a superficia ùn si presa micca cusì rapidamente, è pò ancu diventà un pocu gelatinosa. Diventerà una cunchiglia dolce.
Paragunemu a differenza trà u pane cù è senza vapore:
A pasta di pane cotta à vapore si espande perfettamente è hà belle orecchie. A pelle hè dorata, brillante è croccante, è u tissutu hà pori distribuiti uniformemente di diverse dimensioni. Tali pori aiutanu à assorbe salse è zuppe.
A superficia di u pane senza vapore hè dorata ma senza lucentezza. Hè piatta in generale è ùn si espande micca bè. I pori in u tissutu rendenu a ghjente tripofobica.
Dunque, fà un bon pane richiede u cuntrollu di l'introduzione di vapore. U vapore ùn hè micca presente in tuttu u prucessu di cottura. In generale, hè solu in i primi minuti di a fase di cottura. A quantità di vapore hè più o menu, u tempu hè longu o cortu, è a temperatura hè alta o bassa. Tuttu deve esse aghjustatu secondu e cundizioni attuali. U Generatore di Vapore Elettricu per a Cottura di u Pane Henan Youxing hà una velocità di pruduzzione di gas rapida è una alta efficienza termica. A putenza pò esse aghjustata in quattru livelli. A putenza pò esse aghjustata secondu a dumanda di vulume di vapore. Pò cuntrullà bè u vulume di vapore è a temperatura, chì hè bonu per u pane. Ghjoca un rolu impurtante in u prucessu di cottura.

CH_01(1) CH_02(1) CH_03(1) presentazione di a cumpagnia02 escibizione cumpagnu02 più zona dettagli prucessu elettricu


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu