head_banner

Generatore di vapore elettricu 36kw per l'industria alimentaria

Breve descrizzione:

Norme apprussimative di supportu per i generatori di vapore 72kw è 36kw in l'industria alimentaria


Quandu parechje persone sceglienu un generatore di vapore, ùn sanu micca quantu deve sceglie. Per esempiu, per steaming buns steamed, quanti steamed buns pò un generatore di vapore 72 kilowatt satisfacer à un tempu? Chì taglia generatore di vapore hè adattatu per a cura di u cimentu? Pò esse usatu u generatore di vapore 36kw? Perchè tutti i settori di a vita usanu generatori di vapore in generale diversamente. Ancu i fiori di serra è i funghi di serra sò piantati, anu ancu bisognu di persunalizà diverse temperature è umidità secondu e diverse abitudini di a pianta, chì necessitanu un vapore diversu. generatore.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Pigliendu a capacità di evaporazione di un generatore di vapore 36 kW com'è esempiu, lasciami intruduce i normi di l'equipaggiu di parechje industrii: i panini steamed è i steamed buns sò spessu dumandati da e persone. Questa unità conduce una sola porta a vapore. S'ellu hè steamed unu per unu, stu tipu di bun steamed pò esse steamed per circa 12 à 15 strati. Per l'asciugatura di tè, un generatore di vapore di 36 kilowatt pò generalmente risponde à i bisogni di l'asciugatura di tè. Questu ùn hè micca bisognu di un grande generatore di vapuri, più o menu siccatu in una volta. U pesciu di petra di petra chì ci piace assai in a vita di ogni ghjornu deve ancu esse equipatu cù un generatore di vapore secondu a dimensione di a tenda. In generale, un generatore di vapuri di 36 kilowatt pò guidà 10 tavule di pisci di petra ordinariu. In generale, i picculi ristoranti ponu sceglie generatori di vapore 36 kW.
Fighjemu ciò chì i bisogni ponu esse soddisfatti cù a capacità di evaporazione di un generatore di vapore 72 kW. Alcune scole è cantine di fabbrica scelgono ancu generatori di vapore per steam u risu. U generatore di vapore di 72 kilowatt pò suddisfà 1000 persone per pranzi. In u passatu, quandu si cucinava a carne cù stufatu, u carbone era di solitu brusgiatu, ma avà, s'ellu si usa un generatore di vapore, un generatore di vapuri di 72 kilowatt pò suddisfà una pignatta di 600 litri per a cucina. Per a fermentazione di a biera, u vinu biancu è u vinu di risu, un generatore di vapore 72kW hè generalmente utilizatu per fermentà cù un fermentatore cù un diametru di 2 metri è una prufundità di 1,5 metri, ma u prucessu serà diversu in diverse situazioni.
Inoltre, ci sò parechje altre industrii chì anu bisognu di calculà cumu utilizà diversi generatori di vapore secondu e diverse situazioni attuali. In generale, 24 kilowatts sò usati per coce u latti di soia, è 100KG di latte di soia pò esse pruduciutu in una ora, chì hè abbastanza. Per a trasfurmazioni di a pelle fridda è di a pelle di risu, hè generalmente utilizatu un generatore di vapore cù una capacità di evaporazione di 100 kg. Pudete sceglie trà un generatore di vapore elettricu o un generatore di vapore à gas. Certi vasi giaccati è reattori utilizati in l'industria chimica sò dotati di generatori di vapore. In generale dipende di u voluminu, a temperatura per esse ghjunta, u tempu necessariu per u riscaldamentu, etc., è hè particularmente equipatu cù un generatore di vapore.

caldaia a vapore industriale

Generatore di vapore elettricu AH generatore di vapore di biomassa 6

dettagli Cumugeneratore di vapore di riscaldamentu elettricu caldaia a vapore elettrica


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi