U primu hè di alimentà l'acqua, vale à dì per intruduce l'acqua in a caldaia. In generale, hè dutatu di una pompa speciale per fà u prucessu di deviazione di l'acqua più còmuda è più veloce. Quandu l'acqua hè intrudutta in a caldaia, perchè assorbe u calore liberatu da a combustione di u carburante, steam cù una certa pressione, temperatura è purezza appare. Di solitu, l'aghjunghje l'acqua à a caldaia deve passà per trè passi di riscaldamentu, vale à dì: l'approvvigionamentu d'acqua hè cale per diventà acqua saturata; l'acqua saturata hè calda è evaporata per diventà vapore saturatu; ligame.
In generale, l'approvvigionamentu d'acqua in a caldaia di tamburi deve esse prima riscaldatu in l'economizzatore à una certa temperatura, è dopu mandatu à u tamburinu per mischjà cù l'acqua di a caldaia, è dopu entre in u circuitu di circulazione attraversu u downcomer, è l'acqua hè riscaldata. in u riser A mistura di vapore-acqua hè prodotta quandu righjunghji a temperatura di saturazione è una parte di questu hè evaporata; dopu, sicondu a diffarenza di densità trà u mediu in u riser è u downcomer o a pompa di circulazione furzata, a mistura di steam-acqua si sviluppa in u tamburinu.
U tamburinu hè un vasu di pressione cilindrica chì riceve l'acqua da u bruciatore di carbone, furnisce l'acqua à u ciclu di circulazione è furnisce vapore saturatu à u superheat, per quessa hè ancu un ligame trà i trè prucessi di riscaldamentu d'acqua, evaporazione è superheating. Dopu chì a mistura di vapore-acqua hè siparata in u tamburinu, l'acqua entra in u ciclu di circulazione attraversu u downcomer, mentre chì u vapore saturatu entra in u sistema di superheating è hè riscaldatu in steam cun un certu gradu di superheat.