I paràmetri chì sapemu sò: u voluminu di scaricamentu di l'acqua, a pressione di u funziunamentu di a caldaia, in circustanze normali, a pressione di l'equipaggiu di scaricamentu di l'acqua hè menu di 0,5 barg. Utilizendu sti paràmetri, a dimensione di l'orifiziu per fà u travagliu pò esse calculatu.
Un altru prublema chì deve esse trattatu quandu selezziunate l'equipaggiu di cuntrollu di u soffiu hè u cuntrollu di a caduta di pressione. A temperatura di l'acqua scaricata da a caldaia hè a temperatura di saturazione, è a caduta di pressione attraversu l'orifiziu hè vicinu à a prissioni in a caldaia, chì significa chì una parte considerableu di l'acqua lamperà in vapore secundariu, è u so voluminu aumenterà. da 1000 volte. U vapore si move più veloce di l'acqua, è postu chì ùn ci hè micca abbastanza tempu per u vapore è l'acqua per separà, i gocce d'acqua seranu furzati à spustà cù u vapore à alta veloce, causannu l'erosione à u piattu di l'orifiziu, chì hè di solitu chjamatu filatu. U risultatu hè un orifiziu più grande, chì espelle più acqua, è perdi energia. A più alta a pressione, u più evidenti u prublema di vapore secundariu.
Siccomu u valore TDS hè rilevatu à intervalli, per assicurà chì u valore TDS di l'acqua di caldaia trà dui tempi di rilevazione hè più bassu di u nostru valore di destinazione di cuntrollu, l'apertura di a valvula o l'apertura di l'orifiziu deve esse aumentata per superà u massimu. evaporazione di a caldaia quantità di acque reflue scaricate.
U standard naziunale GB1576-2001 stipula chì ci hè una relazione currispondente trà u cuntenutu di u salinu (concentrazione solida dissoluta) di l'acqua di a caldaia è a conduttività elettrica. À 25 ° C, a conductività di l'acqua di u fornu di neutralizazione hè 0,7 volte u TDS (contenutu di u salinu) di l'acqua di u furnace. Cusì pudemu cuntrullà u valore TDS cuntrullendu a conduttività. Per mezu di u cuntrollu di u controller, a valvula di drenu pò esse aperta regularmente per lavà a pipeline in modu chì l'acqua di a caldaia scorri à traversu u sensor TDS, è dopu u signale di conductività rilevatu da u sensor TDS hè ingressu à u controller TDS è paragunatu cù u TDS. controller. Definite u valore TDS dopu u calculu, s'ellu hè più altu ch'è u valore stabilitu, apre a vàlvula di cuntrollu TDS per u soffiu, è chjude a vàlvula finu à chì l'acqua di caldaia TDS (contenutu di sal) hè più bassu di u valore stabilitu.
Per evità i rifiuti di spurgatura, soprattuttu quandu a caldaia hè in standby o carica bassa, l'intervallu trà ogni flussu hè automaticamente correlatu cù a carica di vapore rilevando u tempu di combustione di a caldaia. S'ellu hè sottu à u set point, a valvula di soffiu si chjuderà dopu à u tempu di flussu è ferma finu à u prossimu flussu.
Perchè u sistema di cuntrollu automaticu TDS hà pocu tempu per detectà u valore TDS di l'acqua di u furnace è u cuntrollu hè precisu, u valore mediu TDS di l'acqua di u furnace pò esse vicinu à u valore massimu permessu. Questu ùn solu evita l'intrudumentu di u vapore è a scuma per via di l'alta cuncentrazione di TDS, ma ancu minimizza u soffiu di a caldaia è risparmia energia.