Ciò chì hè più degne di nota hè chì l'acqua di l'alta temperatura porta una energia di calore considerableu, cusì pudemu rinfriscà completamente è scaricallu, è ricuperà u calore cuntenutu in questu.
Nobeth generatore di vapore sistema di ricuperazione di u calore residuale hè un sistema di ricuperazione di u calore di scarti bè cuncepitu, chì recupera 80% di u calore in l'acqua scaricata da a caldaia, aumenta a temperatura di l'acqua di l'alimentazione di a caldaia, è risparmia carburante; à u listessu tempu, l'acqua hè scaricata in modu sicuru à bassa temperatura.
U principiu di funziunamentu principale di u sistema di ricuperazione di u calore residuale hè chì l'acqua di caldaia scaricata da u sistema di cuntrollu automaticu TDS di a caldaia entra prima in u cisterna di u lampu, è libera vapore lampu per via di a caduta di pressione. U disignu di u cisterna assicura chì u vapore flash hè cumpletamente siparatu da e fognature à bassi flussi. U vapore flash separatu hè estrattu è spruzzatu in u tank di alimentazione di a caldaia attraversu u distributore di vapore.
Una trappula float hè stallata à u fondu di u fondu di u cisterna flash per scaricate l'acqua restante. Siccomu l'acqua di l'acqua hè sempre assai calda, l'avemu passata per un scambiatore di calore per riscalda l'acqua fredda di a caldaia, è poi scaricala in modu sicuru à bassa temperatura.
Per risparmià energia, l'iniziu è l'arrestu di a pompa di circulazione interna sò cuntrullati da l'interruttore di sensore di temperatura installatu à l'ingressu di e fognature à u scambiatore di calore. A pompa di circulazione funziona solu quandu l'acqua di soffiu scorri. Ùn hè micca difficiule di vede chì cù stu sistema, l'energia di u calore di l'acqua di l'acqua hè in fondu cumplettamente recuperata, è currispundenu, salvemu u carburante cunsumatu da a caldaia.