Avemu tutti manghjatu yuba, ma sapete cumu si face ? Chì sò i passi di u so prucessu di pruduzzione ?
U prucessu tecnologicu di yuba:selezziunà i fasgioli → sbucciatura → ammollu di i fasgioli → macinazione → trasfurmazione in pasta → ebullizione → filtrazione → estrazione di yuba → asciugatura → imballaggio
I seguenti passi sò necessarii per aduprà u vapore:
Ebullizione di a polpa è filtrazione di a polpa
Dopu chì a pasta hè secca, scorre in u cuntainer attraversu a pipeline, soffia a pasta cù vapore è a riscalda à 100 ~ 110 ℃. Dopu chì a pasta hè cotta, scorre in u lettu di setacciu attraversu a pipeline, è dopu a pasta cotta hè filtrata una volta per rimuovere l'impurità è migliurà a qualità.
Estrattu di yuba
Dopu a filtrazione, a pasta cotta scorre in a pignatta yuba è hè riscaldata à circa 60 ~ 70 ℃. Una pellicola oliosa (pelle d'oliu) si formerà in circa 10 ~ 15 minuti. Aduprate un cultellu speciale per taglià delicatamente a pellicola da u centru è dividerla in dui pezzi. Estraete separatamente. Quandu estraete, giratela à manu in forma di colonna è appendendola à un palu di bambù per furmà a yuba.
Imballaggio di siccatura
Mandate a yuba appesa à u palu di bambù in a stanza di asciugatura è metteli in ordine. A temperatura in a stanza di asciugatura righjunghje i 50 ~ 60 ℃, è dopu à 4 ~ 7 ore, a superficia di a yuba diventerà bianca-gialla, luminosa è traslucida.
Aduprate un generatore di vapore per fà i prossimi passi. U metudu di riscaldamentu tradiziunale in u passatu era inconveniente per cuntrullà a temperatura è affettava ancu a forma è u gustu di a yuba. Aduprate u generatore di vapore Nobeth, u controller PLC touch screen, o cunnettevi à u vostru telefuninu per u cuntrollu remotu. Pudete verificà u statu di funziunamentu di l'equipaggiu, a temperatura di u vapore, a pressione, ecc. nantu à u vostru telefuninu in tempu reale in ogni mumentu. A temperatura di u vapore pò esse ben cuntrullata, è u vapore à alta temperatura ghjoca ancu un bon effettu sterilizzante. Questu risparmia preoccupazioni è hè cunveniente durante u prucessu di pruduzzione.