In fatti, a trasfurmazioni di a caldaia à pocu azotu hè a tecnulugia di ricirculazione di gas di fume, chì hè una tecnulugia per riduce l'ossidi di nitrogenu reintroducendu una parte di u fumu di scarico di a caldaia in u fornu è mischjendu cù gas naturale è aria per a combustione. Utilizendu a tecnulugia di ricirculazione di gas di fume, a temperatura di combustione in l'area core di a caldaia hè ridutta, è u coefficient d'aire in eccesso resta invariatu. A furmazione di l'ossidi di nitrogenu hè suppressa senza riduzzione di l'efficienza di a caldaia, è u scopu di riduce l'emissioni di l'ossidu di nitrogenu hè rializatu.
Per pruvà se l'emissioni di l'ossidu di azotu di i generatori di vapore à pocu azotu ponu risponde à i normi di emissioni, avemu realizatu u monitoraghju di emissioni nantu à i generatori di vapore à pocu azotu nantu à u mercatu, è truvamu chì parechji pruduttori utilizanu u slogan di vapore à pocu azotu. generatori per ingannà da i prezzi bassi I cunsumatori vendenu in realtà l'equipaggiu di vapore ordinariu.
Hè capitu chì per i fabricatori di generatori di vapore à pocu azotu regulare, i bruciatori sò impurtati da l'esteru, è u costu di una sola burner hè decine di millaie di yuan. I cunsumatori sò ricurdati di ùn esse tentati da i prezzi bassi quandu compranu! Inoltre, verificate i dati di emissioni di ossidi di nitrogenu.