Principii per a selezzione di u tipu d'equipaggiu di sterilizazione
1. Principalmente sceglie da a precisione di cuntrollu di temperatura è uniformità di distribuzione di calore. Se u pruduttu richiede una temperatura strettu, in particulare i prudutti d'esportazione, perchè a distribuzione di u calore hè necessaria per esse assai uniforme, pruvate à sceglie un sterilizzatore automatizatu automatizatu. In generale, pudete sceglie un sterilizzatore semi-automaticu electricu. pignatta.
2. Se u pruduttu cuntene un imballaggio di gasu o l'aspettu di u produttu hè strettu, duvete sceglie un sterilizzatore semi-automaticu computerizatu completamente automaticu o computerizatu.
3. Se u pruduttu hè una buttiglia di vetru o stagnola, a velocità di riscaldamentu è di rinfrescante pò esse cuntrullata, per quessa ùn pruvate micca di sceglie un pote di sterilizazione di doppia strata.
4. Se cunsiderà u risparmiu d'energia, pudete sceglie un pote di sterilizazione di doppia strata. A so caratteristica hè chì u tank superiore hè un tank d'acqua calda è u tank inferiore hè un tank di trattamentu. L'acqua calda in u tank superiore hè reutilizata, chì pò salvà assai vapore.
5. Se a pruduzzione hè chjuca o ùn ci hè micca una caldaia, pudete cunsiderà l'usu di un sterilizzatore elettricu è di vapuri duale. U principiu hè chì u vapore hè generatu da u riscaldamentu elettricu in u tank inferiore è sterilizatu in u tank superiore.
6. Se u pruduttu hà una viscosità alta è deve esse rotatu durante u prucessu di sterilizazione, deve esse elettu un pote di sterilizazione rotanti.
A pignatta di sterilizazione di funghi comestibili hè fatta d'acciaio inossidabile o d'azzaru di carbone, è a pressione hè stabilita à 0.35MPa. L'equipaggiu di sterilizazione hà un funziunamentu di schermu tactile di culore, chì hè cunvenutu è intuitivu. Havi una carta di memoria di grande capacità chì ponu almacenà i dati di temperatura è pressione di u prucessu di sterilizazione. A vittura interna entra è esce da l'armadiu di sterilizazione cù un disignu di traccia, chì hè equilibratu è risparmiu di travagliu. Stu pruduttu hà specificazioni cumplette, cumpresi i gradi altu, mediu è bassu. Si pò curregge automaticamente u prugrammu è eseguisce automaticamente senza alcunu prublema. Pò rializà u cuntrollu automaticu di tuttu u prucessu di riscaldamentu, insulazione, scarico, rinfrescante, sterilizazione è cusì. Adupratu principalmente per diverse spezie di funghi commestibili, cumprese funghi shiitake, funghi, funghi ostriche, funghi di l'arbulu di tè, morels, porcini, etc.
Prucessu di funziunamentu di u vasu di sterilizazione di funghi comestibili
1. Accende u putere, stabilisce parechji paràmetri (à una pressione di 0.12MPa è 121 ° C, ci vole 70 minuti per u pacchettu di bacteria è 20 minuti per u test tube) è accende u riscaldamentu elettricu.
2. Quandu a prissioni righjunghji 0.05MPa, apre a valve di ventilazione, scaricate l'aria fridda per a prima volta, è a pressione torna à 0.00MPa. Chiudere a valvula di ventu è riscalda di novu. Quandu a prissioni righjunghji 0.05MPa di novu, venti l'aria per a seconda volta è sguassate duie volte. Dopu à rinfriscà, a valvula di scarico torna à u so statu originale.
3. Dopu à u tempu di sterilizazione hè righjuntu, spegne u putere, chjude a valve di ventu, è permettenu chì a pressione diminuite lentamente. Solu quandu si righjunghji 0.00MPa, a tapa di a pignatta di sterilizazione pò esse aperta è u mediu di cultura pò esse cacciatu.
4. Se u mediu di cultura sterilizata ùn hè micca pigliatu in u tempu, aspittà finu à chì u vapore hè esauritu prima di apre a tapa di a pignatta. Ùn lasciate micca u mediu di cultura chjusu in a pignatta per a notte.