U principiu di funziunamentu di u generatore di vapore di gasu: secondu a testa di combustione, u gasu mischju hè spruzzatu in u fornu di u generatore di vapore, è secondu u sistema di ignizione nantu à a testa di combustione, u gasu mischju pienu in u fornu hè ignitu. Ottene l'effettu di scaldà a vejiga di u furnace è u tubu di u furnace di u generatore di vapore.
Un bonu generatore di vapore hà da disignà una camera di combustione multi-bend, chì permette à u gasu di combustione per viaghjà più in u corpu di u furnace, chì pò migliurà l'efficienza termale. A chjave per u generatore di vapore di gas hè u capu di combustione, induve u gasu naturale o l'oliu hè mischju cù l'aria. Solu quandu un certu rapportu hè righjuntu, u gasu naturale o l'oliu pò esse completamente brusgiatu.
U prucessu di funziunamentu di basa di l'equipaggiu di generatore di vapore di gasu: U travagliu di ogni generatore di vapore hè basicamente di riscalda l'acqua di alimentazione basatu nantu à a liberazione di calore di a combustione di carburante è u scambiu di calore trà u gasu d'alta temperatura è a superficia di riscaldamentu, in modu chì l'acqua. diventa qualificatu cù certi paràmetri. di vapore surriscaldatu. L'acqua deve passà per trè fasi di preriscaldamentu, evaporazione è surriscaldamentu in u generatore di vapore prima di pudè diventà vapore superheated.
In cortu, un generatore di vapore di gasu hè un dispositivu chì brusgia è riscalda per furmà u calore, chì hè tandu cumbugliu cumpletamente cù gas. I requisiti speciali per u bruciatore di u generatore di vapore di gas sò l'altu gradu di combustione di u bruciatore, un altu rendimentu di cuntrollu è una larga gamma di capacità. In questa fase, i bruciatori di gas includenu bruciatori di diffusione di tiraggio indotto a fuoco diretto, bruciatori di diffusione di tiraggio forzato, bruciatori pilota, etc.
1. A combustione di diffusione significa chì u gasu ùn hè micca mischju in anticipu, ma u gasu hè diffusatu à a bocca di a bocca è poi brusgiatu. Stu metudu di combustione di u generatore di vapore di gasu pò ottene una stabilità cumpleta, è i requisiti per a stufa ùn sò micca elevati, è a struttura hè simplice è affidabile. In ogni casu, perchè a fiamma hè più longa, hè più faciule per furmà una combustione incompleta, è hè più faciule per pruduce carbonizazione in l'area riscaldata.
2. Hè un metudu di combustione di gas parziale chì deve esse premixing. Una parte di u gasu è u carburante sò mischiati in anticipu, è poi completamente brusgiati. U vantaghju di utilizà stu metudu di combustione hè chì a fiamma di combustione hè più chjaru è l'efficienza termale hè alta; ma u svantaghju hè chì a combustione hè inestabile è i requisiti di cuntrollu per i cumpunenti di a combustione sò relativamente altu. S'ellu hè un bruciatore di gasu, allora stu metudu di combustione deve esse sceltu in particulare.
3. Combustione senza flame, un metudu di combustione chì mischia uniformemente u spaziu davanti à a combustione cù u gasu in u generatore di vapore di gas. Quandu s'utilice stu metudu, l'ossigenu necessariu per u prucessu di combustione di u gasu ùn deve micca esse acquistatu da l'aria circundante. In quantu hè mischiatu cù a mistura di gasu per cumpiendu a zona di combustione, a combustione istantanea pò esse cumpletata.
Tempu di Postu: Dec-11-2023