1. Misure di risparmiu energeticu per u disignu di a caldaia
(1) Quandu si cuncepisce una caldaia, prima deve fà una scelta raghjone di l'equipaggiu. Per assicurà a sicurità è u risparmiu energeticu di e caldaie industriali è risponde à i bisogni di l'utilizatori, hè necessariu di selezziunà e caldaie adatte à e cundizioni lucali è cuncepisce u tipu di caldaia secondu i principii di selezzione scientifica è ragionevule.
(2) Quandu selezziunate una caldaia, u carburante di a caldaia deve ancu esse sceltu currettamente.
U tippu di carburante deve esse ragiunatamente sceltu secondu u tipu, l'industria è l'area di stallazione di a caldaia. Imbulighjate bè u carbone in modu chì l'umidità, a cendra, a materia volatile, a dimensione di particella, ecc.
(3) Quandu selezziunate ventilatori è pompe d'acqua, sceglite novi prudutti d'alta efficienza è di risparmiu d'energia invece di prudutti obsoleti è obsoleti; abbinate pompe d'acqua, ventilatori è mutori secondu e cundizioni di u funziunamentu di a caldaia per evità u fenomenu di "cavallu grande è carru chjucu". I machini ausiliari inefficienti è cunsumatori d'energia utilizati deve esse mudificati o rimpiazzati cù prudutti d'alta efficienza è di risparmiu d'energia.
(4) Selezzione raghjone di i paràmetri di a caldaia
E caldaie sò generalmente a più alta efficienza à u 80% à u 90% di a carica nominale. Quandu a carica diminuisce, l'efficienza diminuisce ancu. In generale, a capacità di a caldaia scelta hè 10% più grande di u cunsumu di vapore attuale. Se i paràmetri scelti sò sbagliati, una caldaia cù paràmetri più alti pò esse selezziunata secondu i standard di serie. A selezzione di e macchine ausiliarie di a caldaia deve ancu riferite à i principii sopra per evità "cavalli grossi è carru chjuchi".
(5) Determinate raghjone u numeru di caldaie
U principiu hè di cunsiderà l'arrestu di a caldaia per u mantenimentu normale, è ancu attentu à u numeru di caldaie in a sala di caldaia chì hè menu di 3 à 4.
(6) Disegnu scientificu è usu di l'economizer di a caldaia
Per riduce a perdita di calore di u fumu di scarico è migliurà l'efficienza termale di a caldaia, una superficia di riscaldamentu economizzatore hè installata in a canna di coda di a caldaia, è u calore di u gasu di fume hè utilizatu per riscalda l'acqua di alimentazione di a caldaia per ottene. u scopu di risparmiu energia. Dopu a stallazione di l'economizer, a temperatura di l'acqua di l'alimentazione hè aumentata per fà l'acqua di a caldaia A diferenza di temperatura cù l'acqua d'alimentazione hè ridutta, chì reduce l'efficienza termale generata da l'acqua di l'alimentazione di a caldaia.
Regolamenti naziunali: A temperatura di scarico di e caldaie <4 tunnellate / ora ùn deve micca più di 250 ℃; a temperatura di scarico di e caldaie di ≥4 tunnellate / ora ùn deve micca più di 200 ℃; a temperatura di scarico di e caldaie di ≥ 10 tunnellate / ora ùn deve esse più di 160 ℃, altrimenti un economizzatore deve esse installatu. .
(7) Selezziunate l'equipaggiu secondu u cunsumu di vapore attuale quantu pussibule. A capacità di evaporazione nominale di una caldaia industriale hè a so pruduzzione massima di vapore cuntinuu. In generale, l'efficienza termica di a caldaia hè u più altu quandu hè intornu à 80 à 90% di u trattamentu nominale. Dunque, nantu à a basa di verificà u cunsumu di vapore, nè l'equipaggiu cù una capacità di evaporazione troppu chjuca nè l'equipaggiu cù una capacità di evaporazione troppu grande ùn ponu esse selezziunati.
(8) Quandu u cuncepimentu, l'utilizazione gradata di u vapore deve esse cunsideratu
Steam hà una caratteristica chì pò esse usata continuamente è classificatu. Più volte hè aduprata, più l'energia hè utilizata. Sè u vapuri high-grade veni usatu pi generà l 'electricità sottu pressione back, si pò tandu ièssiri usatu a caccià turbine vapuri industriali à fà u travagliu, è tandu i prudutti calori o I materiali sò infine usatu pi coccia o riscalda, furnimentu acqua calda, etc. Questu hè l'utilizazione raziunale è gradata di u vapore.
2. Misure di risparmiu energeticu per a gestione di a caldaia
(1) Rinfurzà a gestione di l'operazione. Migliurà e cumpetenze prufessiunali di l'operatori è i gestori di e caldaie impurtate, aduprate currettamente è operate u sistema di caldaie impurtate; eseguisce un mantenimentu regulare di l'equipaggiu per assicurà chì u sistema è l'equipaggiu operanu in modu sicuru è economicamente in u megliu cundizione.
(2) I sistemi di funziunamentu, di sicurità è di mantenimentu devenu esse migliurati. Solu seguendu strettamente e prucedure di u funziunamentu, l'equipaggiu pò funziunà cù alta efficienza è cunsumu energeticu bassu. Solu mantenendu regularmente l'equipaggiu è mantenenu in boni cundizioni ponu esse eliminati i fenomeni di "running, popping, dripping and leaking".
(3) Rinfurzà a gestione di a misura. In più di strumenti di sicurezza è strumenti di indicazione di u funziunamentu di a caldaia, i strumenti di misurazione di l'energia sò indispensabili. A gestione scientifica di l'energia è u sviluppu di u travagliu di conservazione di l'energia sò inseparabili da a misurazione di l'energia. Solu da a misura curretta pudemu capisce l'effettu di a cunservazione di l'energia.
Tempu di Postu: Nov-01-2023