head_banner

Q: Quanti termini sapete di e caldaie? (Sicondu)

A:

In l'emissione precedente, ci eranu definizioni di certi termini prufessiunali Amway. Stu prublema cuntinueghja à spiegà u significatu di i termini prufessiunale.

13. Scaricamentu cuntinuu di l'acqua

U soffiu cuntinuu hè ancu chjamatu u soffiu di a superficia. Stu metudu di blowdown scarica continuamente l'acqua di u furnace cù a più alta cuncentrazione da a superficia di l'acqua di u furnace di tamburinu. A so funzione hè di riduce u cuntenutu di sali è l'alcalinità in l'acqua di a caldaia è impedisce chì a cuncentrazione di l'acqua di a caldaia sia troppu alta è affetta a qualità di u vapore.

14. Scarico regulare di l'acqua

U soffiu regulare hè ancu chjamatu u fondu di fondu. A so funzione hè di caccià u sedimentu molle furmatu dopu à l'acqua di slag è u trattamentu di fosfatatu accumulate in a parte bassa di a caldaia. A durazione di u soffiu regulare hè assai corta, ma a capacità di scaricamentu di u sedimentu in a pignatta hè assai forte.

0901

15. Impattu di l'acqua:

L'impattu di l'acqua, cunnisciutu ancu u martellatu d'acqua, hè un fenomenu in u quale l'impattu bruscu di u vapore o di l'acqua provoca sonu è vibrazione in i tubi o cuntenituri chì portanu u so flussu.

16. Efficienza termica di a caldaia

L'efficienza termica di a caldaia si riferisce à u percentualità di l'utilizazione di u calore efficace da a caldaia è u calore di input di a caldaia per unità di tempu, cunnisciuta ancu com'è efficienza di a caldaia.

17. Perdita di calore di a caldaia

A perdita di calore di a caldaia hè custituita da i seguenti elementi: perdita di calore di u fumu di scarico, perdita di calore di combustione incompleta meccanica, perdita di calore di combustione incompleta chimica, perdita di calore fisicu di ceneri, perdita di calore di cenere volante è perdita di calore di u corpu di furnace, a più grande di quale hè a perdita di calore di u fumu di scarico. .

18. Sistema di surviglianza di sicurità di furnace

U sistema di surviglianza di sicurezza di u furnace (FSSS) permette à ogni equipamentu in u sistema di combustione di a caldaia per inizià (accendere) è fermà (tagliate) in modu sicuru secondu a sequenza operativa è e cundizioni prescritte, è ponu interrompe rapidamente l'entrata in cundizioni critiche. Tutti i carburanti in u fornu di a caldaia (cumpresu u carburante d'ignizione) sò sistemi di prutezzione è cuntrollu per prevene accidenti distruttivi cum'è a deflagrazione è l'esplosione per assicurà a sicurità di u fornu.

19. MFT

U nome cumpletu di a caldaia MFT hè Main Fuel Trip, chì significa viaghju di carburante principale di a caldaia. Vale à dì, quandu u segnu di prutezzione hè attivatu, u sistema di cuntrollu taglia automaticamente u sistema di carburante di a caldaia è ligami u sistema currispundente. MFT hè un inseme di funzioni logiche.

20. OFT

OFT si riferisce à u viaghju di carburante oliu. A so funzione hè di taglià rapidamente u supplyu di carburante quandu u sistema di carburante falla o a caldaia MFT si verifica per impediscenu più espansione di l'accidentu.

21. Vapuri saturatu

Quandu un liquidu evaporate in un spaziu chjusu limitatu, quandu u numeru di molécule chì entranu in u spaziu per unità di tempu hè uguali à u numeru di molécule chì tornanu à u liquidu, l'evaporazione è a condensazione sò in un statu di equilibriu dinamicu. Ancu l'evaporazione è a cundensazione sò sempre in prugressu à questu tempu, Ma a densità di molécule di vapore in u spaziu ùn cresce più, è u statu in questu tempu hè chjamatu statu saturatu. U liquidu in un statu saturatu hè chjamatu liquidu saturatu, è u so vapore hè chjamatu steam saturatu o steam saturated dry.

22. Conduzzione di u calore

In u stessu ughjettu, u calore hè trasferitu da una parte di alta temperatura à una parte di bassa temperatura, o quandu dui solidi cù diverse temperature venenu in cuntattu cù l'altri, u prucessu di trasferimentu di calore da un ughjettu à alta temperatura à un bassu. L'ughjettu di a temperatura hè chjamatu cunduzzione termale.

23. Trasferimentu di calore cunvezione

U trasferimentu di calore cunvezzione si riferisce à u fenomenu di trasferimentu di calore trà u fluidu è a superficia solida quandu u fluidu scorri à traversu u solidu.

24. Radiazione termale

Hè un prucessu in u quale e sustanzi à alta temperatura trasfirìanu u calore à i sustanzi à bassa temperatura attraversu onde elettromagnetiche. Stu fenomenu di scambiu di calore hè essenzialmente sfarente da a cunduzzione di u calore è a cunvezione di u calore. Ùn pruduce micca solu u trasferimentu di l'energia, ma hè ancu accumpagnatu da u trasferimentu di a forma d'energia, vale à dì a cunversione di l'energia termale in l'energia di radiazione, è dopu a cunversione di l'energia di a radiazione in l'energia termale.

0902


Tempu di post: Oct-09-2023