Quandu compra una caldaia di gas, u cunsumu di gas hè un indicatore impurtante per a valutazione di a qualità di a caldaia di gas, è hè ancu un prublema impurtante chì l'utilizatori sò più preoccupati. Queste dati determinanu direttamente u costu di l'investimentu di l'impresa in u funziunamentu di a caldaia. Allora cumu si deve esse calculatu u cunsumu di gasu di una caldaia di gas? Oghje spiegheremu brevemente quanti metri cubi di gas naturale hè necessariu per una caldaia di vapore à gasu per pruduce una tonna di vapore.
A formula cunnisciuta di calculu di cunsumu di gas di caldaia di gas hè:
U cunsumu di gasu per ora di a caldaia à vapore di gasu = a putenza di a caldaia à gas ÷ u putere caloricu di carburante ÷ l'efficienza termica di a caldaia
Pigliendu a serie di muru di membrana Nobeth cum'è un esempiu, l'efficienza termale di a caldaia hè di 98%, è u valore caloricu di u carburante hè 8600 kcal per metru cubicu. Normalmente, 1 tonna d'acqua hà bisognu à assorbe 600 000 kcal di valore caloricu per trasfurmà in vapor d'acqua. Dunque, 1 tonnellata di gasu A pruduzzione di a caldaia hè 600 000 kcal, chì pò esse ottenuta secondu a formula:
U cunsumu di gas di 1 tonnellata di caldaia di gas per ora = 600.000 kcal ÷ 98% ÷ 8.600 kcal per metru cubu = 71.19m3
In altri palori, per ogni tonnellata di vapore d'acqua prodotta, circa 70-75 metri cubi di gas naturale sò cunsumati. Di sicuru, stu metudu calcule solu u cunsumu di gas di caldaia in cundizioni ideali. U sistema di caldaia pò ancu pruduce certe pèrdite, cusì solu una stima approssimativa pò esse fatta. Ancu s'è i risultati ùn sò micca assai precisi, ponu esse basamente riflette u rendiment di a caldaia.
Da a formula sopra, si pò truvà chì a quantità di vapuri prodotta da una caldaia di gasu di u listessu tunnaghju per metru cúbicu di gas naturale hè principalmente affettata da u valore di calore è a purità di u carburante, l'efficienza termale di a caldaia, è hè ancu strettamente ligata à u livellu di u funziunamentu di u stoker.
1. Valore caloricu di carburante.Perchè a qualità di l'approvvigionamentu di gas naturale in e diverse regioni hè diversu, a qualità di e caldaie di gas hè diversa, a quantità di l'aria mischiata hè diversa, è u valore caloricu bassu di gas hè ancu diversu. U calculu di u cunsumu di gasu di una caldaia di gasu deve definisce chjaramente u valore di efficienza termica di a caldaia di gas. Se l'efficienza termale di a caldaia hè alta, u so cunsumu di gasu serà ridutta, è vice versa.
2. Efficienza termale di a caldaia.Quandu u valore caloricu di u carburante resta invariatu, u cunsumu di gasu di a caldaia hè inversamente proporzionale à l'efficienza termale. A più alta hè l'efficienza termale di a caldaia, u menu gasu naturale utilizatu è u costu più bassu. L'efficienza termica di a caldaia stessu hè principalmente ligata à a superficia di riscaldamentu di a caldaia, a zona di riscaldamentu à cunvezione di a caldaia, a temperatura di u gasu di scarico, etc. I fornitori di caldaie prufessiunali prughjettanu ragiunate secondu à i bisogni attuali di l'utilizatori è aumentanu a superficia di riscaldamentu di ogni parte di a caldaia. caldaia senza aumentà a resistenza di a caldaia. Cuntrolla raghjone a temperatura di u gas di scarico, riduce a perdita di energia di calore, è aiuta l'utilizatori à riduce assai i costi operativi di ogni ghjornu di e caldaie à gas.
3. U livellu di u funziunamentu di u stoker.U nivellu di u funziunamentu di a caldaia ùn solu affetta u cunsumu di gasu di u sistema di a caldaia, ma determina ancu se a caldaia pò funzionà in modu sicuru. Dunque, i dipartimenti naziunali pertinenti stipulanu chì tutte e caldaie deve avè un certificatu di caldaia. Questu hè rispunsevule per l'utilizatori, i boilers è a sucetà. Prestazione.
Per più dumande relative à e caldaie à gas, sentite liberu di cunsultà Nobeth, è i prufessiunali vi furnisceranu un serviziu unu à unu.
Tempu di Postu: Dec-13-2023