head_banner

Quantu gasu hà un generatore di vapore di gasu per ora per ora?

Quandu compra un boiler di gas, u cunsumatore di gas hè un indicatore impurtante per evalurà a qualità di u calore di ben, è hè ancu un impurtante què utenti chì l'utilizatori sò più Questa dati determinerà direttamente u costu di l'investimentu di l'impresa in operazione di u boiler. Allora, cumu si deve esse u cunsumu di gasu di un caldu di gas? Oghje ùn spiegemu micca quantu metri cubi di u gasu naturale hè necessariu per un carriu di vapore di gasu per pruduce una sola volta di Steam.

16

A formula di u zulu di u Formulariu di u Formulariu di u Formulariu di u Formulariu di u Fumu
U cunsumu di gasu orariu di u steam di Gas Steam = Fas di Gas Boiler ÷ Fuel CALOREFT Valore ÷ Boarer Afficiency termale

Sé un serie di muru di I Nobette Querma cum'è esempiu, l'efficienza termale di carica hè di 98%, è u valore di u Caloria hè di 8,600 KCAL per u metru cubicu. Normalmente, 1 tonna d'acqua hà bisognu di assorbisce à 600.000 kcal di u valore caroricu per trasfurmà in u vapore d'acqua. Dunque, 1 tonna di gas a pruduzzione calda hè di 600.000 kcal, chì pò esse uttenuta sicondu a formula:
U cunsumu di u gasu di 1 Ton Gas Boiler per ora = 600.000 Kcal ÷ 98% ÷ 8.600 KCAL per Meter cubicu = 71,19M3

In autri parambi, per ogni tonna di vapore d'acqua prodotta, circa 70-75 misuri cubetti di gasi naturale sò cunsumati. Di sicuru, stu metudu solu calculu di u cunsumu di gasu calviatu sottu cundizioni ideali. U sistema di u boiler pò ancu pruduce certu perdite, cusì solu una stima apprussimata pò esse fatta. Ancu se i risultati ùn sò micca assai precessi, ponu processate basicamente a performance di a calvera.

Da a formula sopra, pò esse truvata chì a quantità di vapore pruducta da una stessa tunninga caracata è purazione di u carturisma è assai perfettamente ligata di u blacker.

18

1. Fuelettu u valore calorificu.Perchè a qualità di u fornimentu di gasu naturale hè diversa, a qualità di i bovellatori di gasi hè diversu hè diversu l'aurale è a quantità di l'aria mista hè diversa, è u valore bassu calori hè ancu sfarente. U calculu di u cunsumu di u gasu di un calore di gasu deve definisce chjaramente u valore di l'efficienza termale di u calore di u gasu. Se l'efficienza termica di a caldaia hè alta, u so cunsumu di gasu serà ridutta, è vice versa.

2. Efficienza termale di u caldu.Quandu u valore carurificu di u carburante resta inutile, u cunsumu di gasu di u caldu hè inversamente proporzionale à l'efficienza termale. U più altu l'efficienza termica di u caldu, u gasu menu naturale è u costu di u costu. A supranimentu termale di a calelazione stessu hè principalmente micca relazione cù a superficia di calefrazione di u burtuna, carrezza di gasi di calori è crescenu di a resistenza di a porta di u calore senza crescita di a pirzazione di a calazione. Cuntulà a temperatura in coronmente l'eshaustà a temperatura di gasu, Reduve l'utilizatori per via di una fine di ciò chì opertoriu di i governatori di quelli di gas.

3. U livellu di operazione di u stoker.U livellu di operazione di a calda ùn afecta solu u cunsumu di u gasu di u sistema di u boiler, ma ancu determina se a caldaia pò operà in modu sicuru. Dunque, departimenti naziunali pertinenti stipulate chì tutti i calduli anu da avè un certificatu di calatore. Questu hè rispunsevule per l'utilizatori, boveri, è a sucietà. Prestazione.

Per più dumande ligate cù i boveri in gas di gas di gas, piacè sentite liberu di cunsultà nimu, è i prufessionali ti furnicianu cun un serviziu un-on-un altru.


Tempu post: Dec-13-2023