head_banner

Cumu calculà u cunsumu d'acqua di a caldaia? Chì precauzioni deve esse pigliata quandu si ripiglià l'acqua è sguassate l'acqua di e caldaie?

In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu ecunomicu, a dumanda di caldaie hè ancu aumentata. Duranti u funziunamentu di ogni ghjornu di a caldaia, cunsuma principalmente carburante, elettricità è acqua. Frà elli, u cunsumu di l'acqua di a caldaia ùn hè micca solu ligata à a cuntabilità di u costu, ma ancu affetta u calculu di rifornimentu di l'acqua di a caldaia. À u listessu tempu, u rifornimentu di l'acqua è a scaricamentu di a caldaia ghjucanu un rolu impurtante in l'usu di a caldaia. Dunque, stu articulu vi parlerà di qualchi prublemi nantu à u cunsumu di l'acqua di a caldaia, a ricuperazione di l'acqua è a scaricamentu di l'acqua.

03

Metudu di calculu di cilindrata di a caldaia

A formula di calculu di u cunsumu d'acqua di a caldaia hè: cunsumu d'acqua = evaporazione di a caldaia + perdita di vapore è acqua.

Frà elli, u metudu di calculu di a perdita di vapore è acqua hè: perdita di vapore è acqua = perdita di vapore di caldaia + perdita di vapore è acqua di pipeline.

U soffiu di a caldaia hè 1 ~ 5% (liatu à a qualità di l'approvvigionamentu di l'acqua), è a perdita di vapore è acqua di pipeline hè generalmente 3%

Se l'acqua condensata ùn pò micca esse recuperata dopu chì u vapore di a caldaia hè stata utilizata, u cunsumu d'acqua per 1t di steam = 1 + 1X5% (5% per a perdita di blowdown) + 1X3% (3% per a perdita di pipeline) = 1.08t d'acqua.

Rifornimentu d'acqua di caldaia:

In e caldaie à vapore, in generale, ci sò dui modi principali per rinfurzà l'acqua, vale à dì a ricuperazione manuale di l'acqua è a ricuperazione automatica di l'acqua. Per u rifornimentu manuale di l'acqua, l'operatore hè obligatu à fà ghjudizii precisi basati nantu à u livellu di l'acqua. U rifornimentu automaticu di l'acqua hè realizatu da u cuntrollu automaticu di i livelli d'acqua altu è bassu. Inoltre, quandu si tratta di rinfurzà l'acqua, ci sò acqua calda è fridda.

acque di scarico di caldaia:

Caldaie à vapore è caldaie d'acqua calda anu sfarente sfarente. E caldaie a vapore anu un soffiu cuntinuu è un soffiu intermittenti, mentre chì e caldaie d'acqua calda anu principalmente un soffiu intermittente. A dimensione di a caldaia è a quantità di soffiu sò stipulate in e specificazioni di a caldaia; u cunsumu d'acqua trà 3 è 10% dipende dinù nant'à u Secondu u scopu di a caldaia, per esempiu, caldaia riscalda principarmenti cunziddiratu la perdita di pipi. A gamma da i pipi novi à i pipi antichi pò esse da 5% à 55%. Flushing irregolare è soffiu durante a preparazione di l'acqua dolce di a caldaia dipende da quale prucessu hè principalmente aduttatu. L'acqua di backflush pò esse trà 5% è 5%. Scegli trà ~ 15%. Di sicuru, certi usanu l'osmosi inversa, è a quantità di scaricamentu di l'acqua sarà assai chjuca.

04

U drenaje di a caldaia stessu include un drenaje fissu è un drenaje cuntinuu:

Scaricamentu cuntinuu:Cum'è u nome suggerisce, significa scaricamentu cuntinuu attraversu a valvula normalmente aperta, principarmenti scaricamentu d'acqua nantu à a superficia di u tamburu superiore (tamburu di vapore). Perchè u cuntenutu sali di sta parte di l'acqua hè assai altu, hà un grande impattu nantu à a qualità di u vapore. L'emissione cuntene circa 1% di l'evaporazione. Hè generalmente cunnessu à u vasu di espansione cuntinuu per ricuperà u so calore.

Scaricamentu pianificatu:significa un scaricamentu regulare di l'acqua. Principalmente scarica ruggine, impurità, etc. in u header (header box). U culore hè soprattuttu marrone rossu. U voluminu di scaricamentu hè di circa 50% di u scaricamentu fissu. Hè cunnessu à u vasu di espansione di scaricamentu fissu per riduce a pressione è a temperatura.


Tempu di Postu: Nov-20-2023