head_banner

Cumu trattà cù a combustione anormale di u generatore di vapore di gas?

Durante u funziunamentu di u generatore di vapore di gas di carburante, per via di l'usu impropriu da i gestori, a combustione anormale di l'equipaggiu pò accade in ocasioni. Cosa deve esse fattu in stu casu? Nobeth hè quì per insignà cumu per trattà cun ella.

A combustione anormale si manifesta in a combustione secundaria è l'esplosione di gas di fume à a fine di u fume. Si trova soprattuttu in generatori di vapore di gas di carburante è generatori di vapore di carbone pulverizatu. Questu hè chì l'uggetti di carburante micca brusgiatu sò attaccati à a superficia di riscaldamentu è, in certi cundizioni, ponu piglià u focu novu. A combustione posteriore spessu dannu u scambiatore di calore, u preriscaldatore di l'aria è u ventilatore di tiraggio indotto.

04

Fattori di combustione secundariu di u generatore di vapore di gasu di carburante: Neru di carbone, carbone pulverizatu, oliu è altri oggetti facilmente combustibili ponu esse depositati nantu à a superficia di riscaldamentu di cunvezione perchè l'atomizazione di carburante ùn hè micca bona, o u carbone pulverizatu hà una grande dimensione di particella è ùn hè micca cusì faciule. brusgià. Entre in a canna fumaria; quandu igniting o stopping u furnace, a temperatura di u furnace hè troppu bassu, chì pò purtà à una combustione insufficiente, è un gran numaru d'uggetti incombustibili è facilmente inflamabili sò purtati in u fumu da u gasu.

A pressione negativa in u furnace hè troppu grande, è u carburante ferma in u corpu di u furnace per un pocu tempu è entra in a canna di cuda prima ch'ellu hà u tempu di brusgià. A temperatura di a canna fumaria hè troppu alta perchè dopu chì a superficia di riscaldamentu di a cuda hè aderita à l'uggetti facilmente combustibili, l'efficienza di trasferimentu di calore hè bassa è u gasu di fume ùn pò micca esse rinfriscatu; l'uggetti facilmente inflamabili s'ossidanu è liberanu calore à alta temperatura.
Quandu u generatore di vapore di gasu di carburante hè sottu à una carica bassa, soprattuttu quandu u furnace hè chjusu, u flussu di gas di fume hè relativamente bassu, è e cundizioni di dissipazione di u calore ùn sò micca boni. U calore generatu da l'ossidazione di l'uggetti facilmente infiammabili s'accumula, è a temperatura cuntinueghja à aumentà, pruvucannu una combustione spontanea, è a canna fumaria varie Certi porte, buchi o parabrisi ùn sò micca abbastanza stretti, chì permettenu l'aria fresca per fughje per aiutà a combustione.

I pruduttori di i generatori di vapore di carburante è di gasu anu dichjaratu ch'elli anu da pruvà à evità l'oscillazioni di fiamma da stimulà vibrazioni di bassa frequenza in a colonna di fume è devenu migliurà a struttura di u bruciatore è e cundizioni di combustione. Prima deve esse assicurati chì l'estremità frontale d'ignizione di a fiamma hè stabile è chì a bocca di gas combustible si espande in un flussu d'aria in forma di cune cavu. È entrain abbastanza gas di fume à alta temperatura per rinvià.


Tempu di Postu: Dec-05-2023