U generatore di vapore hè adupratu per scongelà l'alimentu. Durante u prucessu di riscaldamentu, pò ancu calà l'alimentu chì deve esse scongelu, è caccià alcune molécule d'acqua à u stessu tempu, chì migliurà assai l'efficienza di scongelu. In ogni casu, u riscaldamentu hè u modu più prezzu. Quandu manipule l'alimentu congelatu, prima congelate per circa 5-10 minuti, poi accende u generatore di vapore finu à chì ùn hè più caldu à u toccu. L'alimentu di solitu si sconge in 1 ora da esse eliminati da u frigorifero. Ma fate attente à evità l'influenza diretta di u vapore à alta temperatura.
1. Frutti è ligumi ùn ponu esse scongelati per pocu tempu.
Ci sò parechji tipi di ligumi chì ponu esse scongelati, ma l'acqua deve esse eliminata completamente prima di scongelà. U scogliu di solitu principia cù acqua più fresca. Se vulete scongelà rapidamente è risparmià u tempu, bollite i vegetali prima, poi sguassate da l'acqua. Quandu e foglie di ligumi tagliati o frutti ùn sò micca freschi, ponu esse pigliati direttamente da l'acqua di congelazione è scongelati; , deve esse cumpletamente rinfriscatu. Se vulete scongelà i frutti di mare rapidamente, vi vulete scongelà per circa 5-10 minuti prima di cumincià à scongelà ingredienti. S'ellu hè tuttu ciò chì avete bisognu, ùn preoccupate micca di mette un pacchettu di ghiaccio nantu à u fondu di i vostri pasti congelati.
2. L'alimentu scogliu ùn deve esse manghjatu immediatamente. Parechji sustanzi chimichi chì anu impattu per a salute sò pruduciuti in u prucessu, cumpresi i nitrati è i nitriti periculosi per a salute.
Per quessa, hè assai impurtante per capiscenu sti chimichi. Duranti stu prucessu, ùn calde micca prima di coccia, altrimente u cuntenutu nutrizionale di l'alimentu serà distruttu. Hè megliu trasfurmà l'alimentu prima di mette in a frigorifera. Se deve priservà, imbulighjate in un film plasticu o congelate è mette in u congelatore di fondu. Per assicurà chì i nitriti ùn saranu micca pruduciuti dopu u scongelu, hè cunsigliatu di utilizà un imballaggio di film plasticu ordinariu è mette in a frigoristica. Ma attentu à ùn rinfriscà u salinu in l'alimentu a riducerà? Aghju bisognu di drenà u salinu da a superficia dopu à scongelu?
3. Per piacè evitari di scaldà u vapore à una temperatura eccessivamente alta durante u prucessu di riscaldamentu, altrimenti pruvucarà danni à carne è verdura.
A temperatura à a quale l'alimentu si scongela dipende da a natura di l'alimentu stessu è u tempu necessariu. Di solitu, l'alimentu ferma intactu è ùn hà micca bisognu di calà. Ma s'ellu si surriscalda accidentalmente, i danni ponu accade facilmente. Inoltre, hè difficiule di mantene l'integrità è a sicurità di l'alimentariu durante u prucessu di scongelamento.
4. Ùn mette l'alimentu in a frigorifera per scongelà, perchè a temperatura cambierà quandu hè congelata.
Un generatore di vapore hè ancu una bona opzione se ùn vulete micca mette l'alimentu in u congelatore. Questu accelerà u scongelu è a desidratazione. Cogliu in un generatore di vapore è mette l'alimentu in una ciotola. Se vulete scongelà l'alimentu, sceglite un generatore di vapore per una scongelazione rapida. In questu modu, si rompe l'idrolisi in molécule d'acqua più chjuche. Se vulete scongelà l'alimentu rapidamente cù un generatore di vapore, mette l'alimentu in un cuntainer ermeticu è mette in acqua fridda per ùn congelate è generà calore.
Tempu di Postu: Jul-03-2023