head_banner

Cumu risolve i prublemi di u generatore di vapore di gas, a temperatura di u vapore hè troppu bassa?

U generatore di vapore di gas hè ancu chjamatu caldaia di vapore di gas. U generatore di vapore di gas hè una parte impurtante di u dispusitivu di putenza di vapore. E caldaie di centrali, turbine a vapore è generatori sò i mutori principali di e stazioni di energia termale, cusì e caldaie di stazioni di energia sò un equipaggiu impurtante per a produzzione è a trasfurmazioni di l'energia elettrica. E caldaie industriali sò equipaggiu indispensabile per furnisce u vapore necessariu per a produzzione, trasfurmazioni è riscaldamentu in diverse imprese. Ci sò parechje caldaie industriali è cunsuma assai carburante. Caldaie di calore di scarti chì utilizanu gas di scarico à alta temperatura cum'è fonte di calore in u prucessu di produzzione ghjucanu un rolu impurtante in u risparmiu d'energia.

11

Quandu a maiò parte di u vapore hè utilizatu, ci sò esigenze per a temperatura di u vapore. Vapuri d'alta temperatura ghjoca un rolu impurtante in prucessi cum'è riscaldamentu, fermentazione è sterilizazione. A temperatura di i generatori di vapuri Nobeth pò generalmente ghjunghje à 171 ° C, ma qualchì volta i clienti informanu chì a temperatura di u vapore hè bassa è ùn pò micca risponde à i bisogni. Allora, chì hè u mutivu di stu tipu di situazione? Cumu duvemu risolve? Discutemu cun voi.

Prima di tuttu, avemu bisognu di capisce u mutivu perchè a temperatura di u vapore di u generatore di vapore di gas ùn hè micca altu. Hè perchè u generatore di vapore ùn hè micca abbastanza putente, l'equipaggiu hè difettu, l'ajustamentu di a pressione ùn hè micca raghjone, o a temperatura di u vapore richiesta da l'utilizatori hè troppu alta, è un solu generatore di vapore ùn pò micca suddisfà.

E seguenti suluzione diverse ponu esse aduttate per diverse situazioni:
1. A putenza insufficiente di u generatore di vapore porta direttamente à u fallimentu di a pruduzzioni di vapore per risponde à i bisogni di produzzione. A quantità di vapuri chì esce da u generatore di vapuri ùn pò micca scuntrà a quantità di vapuri necessaria per a produzzione, è a temperatura hè naturalmente micca abbastanza.
2. Ci sò dui mutivi di fallimentu di l'equipaggiu chì provoca a temperatura di u vapore chì esce da u generatore di vapore per esse bassu. Unu hè chì l'indicatore di pressione o u termometru falla è a temperatura è a pressione di u vapore in tempu reale ùn ponu micca esse monitoratu accuratamente; l'altru hè chì u tubu di riscaldamentu hè brusgiatu, a quantità di vapore generata da u generatore di vapore diventa più chjuca, è a temperatura ùn pò micca risponde à i bisogni di produzzione.
3. In generale, a temperatura è a pressione di u vapore saturatu sò direttamente proporzionali. Quandu a pressione di u vapore hè aumentata, a temperatura hà ancu risurrezzione. Dunque, quandu truvate chì a temperatura di u vapuri chì esce da u generatore di vapuri ùn hè micca alta, pudete aghjustà u manometru in modu adattatu.

A temperatura di u vapore ùn hè micca altu perchè quandu a prissioni ùn hè micca più altu di 1 MPa, pò ghjunghje à una pressione pocu pusitiva di 0,8 MPa. A struttura interna di u generatore di vapore hè in un statu di pressione negativa (in fondu più bassu di a pressione atmosferica, di solitu più grande di 0). Se a pressione hè ligeramente aumentata da 0,1 MPa, ci deve esse regulazione di pressione. In altri palori, ancu s'ellu hè più bassu di 0, aduprà Hè ancu un generatore di vapuri in 30L, è a temperatura serà più altu di 100 ° C.

A prissioni hè più altu di 0. Ancu s'ellu ùn cunnosci micca ciò chì a dimensione hè, s'ellu hè più grande di a pressione atmosferica, serà più altu di 100 gradi. Se a pressione hè più altu di a pressione atmosferica, a temperatura di l'oliu di trasferimentu di calore hè troppu bassu, o a bobina di l'evaporatore hè brusgiata è lavata. In generale, hè a pruprietà fisica di u vapore d'acqua. S'evaporarà quandu righjunghji 100, è u vapuri ùn pò micca facilmente ghjunghje à a temperatura più altu.

Quandu u vapore guadagna pressione, u vapuri detecterà una temperatura ligeramente più altu, ma s'ellu scende sottu à a pressione atmosferica normale, a tampiratura scenderà immediatamente à 100. L'unicu modu per fà una cosa cum'è questu senza pressione di un mutore di vapore hè di vultà. u vapore in pressione negativa. Ogni volta chì a pressione di u vapore aumenta da circa 1, a temperatura di u vapore cresce da circa 10, è cusì, quantu a temperatura hè necessariu è quantu a pressione deve esse aumentata.

19

Inoltre, se a temperatura di u vapore hè alta o micca hè miratu. Sè i metudi di supra ancora ùn ponu risolve u prublema di bassa temperatura di vapore chì esce da u generatore di vapuri, pò esse solu chì a temperatura necessaria hè troppu alta è hà superatu a capacità di l'equipaggiu. In questu casu, Se ùn ci sò micca esigenze strette nantu à a pressione, cunzidira l'aghjunzione di un surriscaldatore di vapore.

In riassuntu, quì sopra sò tutti i mutivi per quessa chì a temperatura di u vapore di u generatore di vapore ùn hè micca altu. Solu eliminendu i prublemi pussibuli unu per unu pudemu truvà un modu per aumentà a temperatura di u vapore chì esce da u generatore di vapore.


Tempu di Postu: 22-Jan-2024