head_banner

Problemi è precauzioni riguardanti l'aumentu di a temperatura è a pressione durante l'iniziu di u generatore di vapore

Cumu hè regulata a velocità di partenza di a caldaia? Perchè a velocità di crescita di pressione ùn pò esse troppu veloce?

A velocità di crescita di pressione in a fase iniziale di l'iniziu di a caldaia è durante tuttu u prucessu di start-up deve esse lenta, uniforme, è strettamente cuntrullata in u intervalu specificatu. Per u prucessu di startup di caldaie di tamburi di vapore d'alta pressione è ultra-alta pressione, a velocità di crescita di pressione hè generalmente cuntrullata per esse 0,02 ~ 0,03 MPa / min; per unità domestiche impurtate 300MW, a velocità di crescita di pressione ùn deve esse più grande di 0.07MPa/min prima di a cunnessione di a reta, è ùn deve esse più grande di 0.07 MPa/min dopu a cunnessione di a reta. 0,13 MPa/min.
In u primu stadiu di boosting, perchè solu uni pochi di bruciatori sò messi in funziunamentu, a combustione hè debule, a fiamma di u furnace hè pocu pienu, è u riscaldamentu di a superficia di riscaldamentu di l'evaporazione hè relativamente irregulare; d'altra parte, perchè a temperatura di a superficia di riscaldamentu è u muru di u fornu hè assai bassu, per quessa, trà u calore liberatu da a combustione di carburante, ùn ci hè micca assai calore utilizatu per vaporizà l'acqua di u fornu. A più bassa a pressione, u più grande u calore latente di vaporizazione, cusì ùn ci hè micca assai vapore generatu nantu à a superficia di evaporazione. U ciculu di l'acqua ùn hè micca stabilitu nurmale, è u riscaldamentu ùn pò micca esse promossi da l'internu. A superficia hè riscaldata uniformemente. In questu modu, hè faciule fà più stressu termale in l'equipaggiu di evaporazione, in particulare u tamburinu di vapore. Per quessa, u ritmu di crescita di a temperatura deve esse lentu à u principiu di l'aumentu di pressione.

03

Inoltre, secondu u cambiamentu trà a temperatura di saturazione è a pressione di l'acqua è di u vapore, si pò vede chì u più altu di a pressione, u più chjucu u valore di a temperatura di saturazione chì cambia cù a pressione; più bassu hè a prissioni, u più grande u valore di a temperatura di saturazione chì cambia cù a prissioni, cusì causendu una differenza di temperatura. Dunque, per evitari sta situazione, a durata di u boost deve esse più longa.

In l'ultime tappa di l'aumentu di pressione, ancu s'è a diffarenza di temperatura trà i mura supiriori è bassu di u tamburinu è i mura internu è esterni hè stata ridutta assai, a velocità di crescita di pressione pò esse più veloce di quella in u stadiu di pressione bassa, ma a meccanica. u stress causatu da l'aumentu di a pressione di travagliu hè più grande, cusì a pressione in a tappa più tardi A velocità di spinta ùn deve micca più di a velocità specificata in i regulamenti.

Pò esse vistu da quì sopra chì durante u prucessu di rinfurzà a pressione di a caldaia, se a velocità di rinfurzà a pressione hè troppu veloce, affettarà a sicurità di u tamburinu di vapore è parechji cumpunenti, cusì a velocità di spinta di pressione ùn pò esse troppu veloce.

07

Chì prublemi deve esse attentu à quandu l'unità cumencia à calà è pressurizà?

(1) Dopu chì a caldaia hè ignitu, u soot blowing of the air preheater deve esse rinfurzatu.
(2) Cuntrolla strettamente l'aumentu di a temperatura è a velocità di crescita di a pressione secondu a curva di partenza di l'unità, è monitorizà a differenza di temperatura trà i tamburi superiori è inferiori è i muri interni è esterni per ùn esse micca più di 40 ° C.
(3) Se u reheater hè seccu, a temperatura di u fumu di u fornu deve esse strettamente cuntrullata per ùn superà a temperatura permessa di u muru di u tubu, è i pareti di u tubu di u surriscaldatore è di u tubu di reheater deve esse attentamente monitoratu per impediscenu u surriscaldamentu.
(4) Monitorate attentamente u livellu di l'acqua di u tamburinu è apre a valvula di recirculazione di l'economizzatore quandu l'approvvigionamentu d'acqua hè firmatu.
(5) Cuntrolla strettamente a qualità di e soda.
(6) Chiudere a porta di l'aria è a valvula di drenu di u sistema di vapore à tempu.
(7) Monitorà regularmente u focu di u furnace è l'input di pistola d'oliu, rinfurzà u mantenimentu è l'aghjustamentu di a pistola d'oliu, è mantene una bona atomizazione è combustione.
(8) Dopu chì a turbina a vapore hè rivoltata, mantene a temperatura di u vapore à un livellu superheat sopra 50 ° C. A diffarenza di temperatura trà i dui lati di u vapore superheated è u vapore reheated ùn deve esse più di 20 ° C. Aduprate l'acqua desuperheating cun cura per prevene grandi fluttuazioni in a temperatura di u vapore.
(9) Verificate regularmente è registra l'istruzzioni di espansione di ogni parte per prevene l'ostruzzione.
(10) Quandu si trova una anormalità in l'equipaggiu chì affetta direttamente u funziunamentu normale, u valore deve esse informatu, l'aumentu di pressione deve esse firmatu, è l'aumentu di pressione deve esse cuntinuatu dopu chì i difetti sò eliminati.


Tempu di posta: 29-novembre-2023