Sia un bruciatore cumpletamente attivu (gasu) u rendimentu superiore hà ancu u stessu rendimentu di combustione superiore quandu hà stallatu nantu à una caldaia dipende largamente nantu à se e caratteristiche dite di gas. Solu un bonu scontrante pò dà à ghjucà à u rendimentu di u burner, rializate a combustizione stabile in u furnace, ottene l'efficienza energia prevista, è ottene una cosa termica chì calenta di u calumeria termale.
1. Cumpletta di caratteristiche dinamiche di gas
Un solu brusgiatore cumplettamente attivu hè cum'è un flamethrower, chì sprays u griglia di u focu in u fucile (a camera di combustione), riesce una combustione efficace in u calore. L'efficacità di combustiunazione di u pruduttu hè misuratu da u fabricatore di burner. realizatu in una camera di combustione standard specificu. Dunque, e cundizioni di speri standard sò generalmente usati cum'è e cundizioni di selezzione per i burners è di buleri. Queste cundizioni ponu esse riassunti cum'è seguente:
(1) putere;
(2) Pressione sanguigna aerea in u fornu;
(3) A dimensione di u spaziu è a forma geomitrica (diametru è a lunghezza) di u fornu.
A chjama di chjamata di caratteristiche dinamiche di gas si riferisce à u gradu à quale sò truvate queste trè cundizioni.
2.power
U putere di u brusgiatore si riferisce à quantu massa (kg) o u voluminu (m3 / h, in cundizioni standard) di u carburante pò brusgià per ora quandu hè tutta brusgiata. Dà ancu a pruduzzione di energia termale currispondente (KW / H o Kcal / H). ). U calore hè calibratu per u cunsumu di a produzzione è di u carburante di vapore. I dui deve accuncià quandu selezziunate.
3. Pressione di gas in u fornu
In un oliu (Gas), u flussu di gasu calda volò da u BURDER, passa per colombe di grassu, fogliu, colettante di gas è di esabazia per l'ambiente, furmendu un prucessu termale fluidu. A testa di pressione u più alta di u flussu di aria calda generata dopu a combusuon scalle in u canale di furnace, cù a testa di l'acqua, scorrizzati. Perchè i mari di furnace, canali, i ramu, baffi, i gorges è i chimizia tutti sò resistenza (chjamata resistenza, chì pruvucarà a perdita di pressione. Se a testa di pressione ùn pò micca superà e perdite di pressione à longu, u flussu ùn serà micca ottinutu. Dunque, una certa pressione di gas flau deve esse mantinutu in u fornu, chì hè chjamatu pressione in daretu per u burner. Per i fundi di caroveri senza dispusitire, a pressione furnita deve esse più elevella chè a pressione atmosterica dopu avè urdinatu à a perdita di u capu di pressione.
A dimensione di a pressione di u spinu afecta direttamente a pruduzzione di u burner. A pressione di u spinu hè ligata cù a dimensione di u fornu, a lunghezza è a geinometria di u fogliu. I calduli cù una grande resistenza di u flussu necessitanu una alta pressione di brucia. Per un burner specificu, a so pressione hà un grande valore, currispondente à una grande damper di u flussu d'aria. Quandu i cambiamenti di strumenti d'aria è a pressione di l'aria cambianu ancu, è a pruduzzione di u burner cambia ancu. A testa di pressione hè chjucu quandu u voluminu d'aria hè chjucu, è a testa di a pressione hè alta quandu u voluminu d'aria hè grande. Per un pote specificu, quandu u voluminu d'aria entrata hè grande, a resistenza di u flussu, chì aumenta a pressione di a spalle di u fornu. L'aumentu di a pressione di a spalle di u fornu inibisce l'offptu l'aria di u burner. Dunque, devi capisce quandu sceglie un burner. A so curva di u putere hè raghjunatu.
4. Influenza di a dimensione è a geometria di u fornu
Durante i fabbrica, a dimensione di u spaziu didru hè prima determinata da a selezzione di a scelta intensità di u furmazione di u pienu. Basatu nantu à u quale u volumu di u furnace pò esse determinata.
Dopu à u voluminu di u furnace hè determinatu, a so forma è dimensione deve ancu esse determinata. U principiu di u cuncepimentu hè di fà un usu cumpletu di u voluminu di u fornu per evità i cantieri morti quant'è pussibule. Ci deve avè una certa partevule, una direzione fiore ragionevule, è u tempu di vita suficiente per permette di brusgià effettuamente in u fornu. In altre parolle in altra parole, per fasciughjà chì i fiammi chjusu di u burner anu subbitu tempu di pausa in u fornu Se u fornu hè troppu pocu superficiale è u tempu di pausa ùn hè micca abbastanza, a combustione inefficace. In u peghju casu, u so livellu di scaricariu serà, in u peghju casu, u fumu neru serà emettatu, è u putere ùn mecunà i requisiti. Dunque, quandu determinà a prufundità di u fornu, a Lungdia di a fiamma ùn deve esse inghjustata più cusì pussibule. Per u tipu di backfire intermeede, u diametru di l'uscitu deve esse aumentatu è u voluminu occupatu da u gas di u ritornu deve esse aumentatu.
A geometria di u fornu afecta significativamente a resistenza di u flussu di u flussu d'aria è a uniformità di a radiazione. Una caldaia hà bisognu à passà per debugging ripetuta prima ch'ella pò avè una bona partita cù u burner.
Tempu post: Dec-15-2023