head_banner

Punti chjave per l'abbinamentu di bruciatori è caldaie

Sia un bruciatore di oliu (gas) cumplettamente attivu cù un rendimentu superiore hà sempre a stessa prestazione di combustione superiore quandu hè stallatu nantu à una caldaia dipende largamente da e caratteristiche dinamiche di gas di i dui partiti. Solu una bona currispundenza pò dà un ghjocu cumpletu à u funziunamentu di u bruciatore, ottene una combustione stabile in u fornu, ottene a produzzione di energia termica prevista, è ottene un'eccellente efficienza termica di a caldaia.

16

1. Matching di caratteristiche dinamichi di gas

Un unicu bruciatore cumplettamente attivu hè cum'è un flamethrower, chì spruzza a griglia di u focu in u fornu (camera di combustione), ottene una combustione efficace in u fornu è produce calore. L'efficacità di a combustione di u pruduttu hè misurata da u fabricatore di u bruciatore. realizatu in una camera di combustione standard specifica. Per quessa, e cundizioni di l'esperimenti standard sò generalmente utilizati cum'è e cundizioni di selezzione per i bruciatori è e caldaie. Sti cundizioni ponu esse riassuntu cusì:
(1) Power;
(2) Pressione di flussu d'aria in u fornu;
(3) A dimensione di u spaziu è a forma geomètrica (diamitru è longu) di u furnace.
U cusì chjamatu currispundenza di e caratteristiche dinamiche di u gasu si riferisce à u gradu à quale sti trè cundizioni sò cumpletati.

2.Power

A putenza di u burner si riferisce à quantu massa (kg) o voluminu (m3/h, in cundizioni standard) di carburante pò brusgià per ora quandu hè completamente brusgiatu. Dà ancu l'energia termica currispundente (kw/h o kcal/h). ). A caldaia hè calibrata per a produzzione di vapore è u cunsumu di carburante. I dui duveranu currispondenu quandu selezziunate.

3. Pressione di gas in u furnace

In una caldaia di oliu (gas), u flussu di gasu caldu parte da u bruciatore, passa per u fornu, u scambiatore di calore, u collettore di gas di fume è u tubu di scarico è hè scaricatu in l'atmosfera, furmendu un prucessu termale fluidu. U capu di pressione upstream di u flussu di l'aria calda generata dopu a combustione scorri in u canali di u furnace, cum'è l'acqua in un fiume, cù a differenza di testa (goccia, testa d'acqua) chì scorri in discendenza. Perchè i mura di u furnace, i canali, i coddi, i baffles, i gorges è i camini tutti anu resistenza (chjamata resistenza di flussu) à u flussu di gasu, chì pruvucarà a perdita di pressione. Se u capu di pressione ùn pò micca superà e perdite di pressione in u caminu, u flussu ùn serà micca ottinutu. Per quessa, una certa pressione di u gasu di fume deve esse mantinuta in u furnace, chì hè chjamatu back pressure per u burner. Per e caldaie senza dispositi di tira, a pressione di u furnace deve esse più altu ch'è a pressione atmosferica dopu avè cunsideratu a perdita di pressione in u caminu.

A dimensione di a pressione di retrocede influenza direttamente l'output di u burner. A pressione posteriore hè ligata à a dimensione di u furnace, a lunghezza è a geometria di u fume. Caldaie cù una grande resistenza di flussu necessitanu una alta pressione di bruciatore. Per un burner specificu, u so capu di pressione hà un grande valore, chì currisponde à un grande damper è grandi cundizioni di flussu d'aria. Quandu u throttle di intake cambia, u voluminu di l'aria è a pressione cambianu ancu, è l'output di u burner cambia ancu. A testa di pressione hè chjuca quandu u voluminu di l'aria hè chjuca, è a testa di pressione hè alta quandu u voluminu di l'aria hè grande. Per una pignatta specifica, quandu u voluminu di l'aire entrante hè grande, a resistenza di u flussu aumenta, chì aumenta a pressione di u fornu. L'aumentu di a pressione posteriore di u furnace impedisce l'output di l'aria di u bruciatore. Dunque, duvete capisce quandu sceglite un bruciatore. A so curva di putenza hè ragiunate cumminata.

4. Influenza di a dimensione è a geometria di u furnace

Per i boilers, a dimensione di u spaziu di u furnace hè prima determinata da a selezzione di l'intensità di a carica di calore di u furnace durante u disignu, basatu nantu à quale u voluminu di u furnace pò esse determinatu preliminarmente.

18

Dopu chì u voluminu di u furnace hè determinatu, a so forma è a dimensione deve ancu esse determinata. U principiu di cuncepimentu hè di fà un usu pienu di u voluminu di u furnace per evità i cantoni morti quant'è pussibule. Deve avè una certa prufundità, una direzzione di flussu raghjone, è un tempu d'inversione abbastanza per permette à u carburante di brusgià in modu efficace in u fornu. In altri palori In altre parolle, lasciate chì e fiamme ejected da u burner anu un tempu di pausa abbastanza in u furnace, perchè ancu s'è i particeddi d'oliu sò assai chjuchi (<0,1 mm), a mistura di gas hè stata ignita è hà cuminciatu à brusgià prima ch'ella sia espulsa. da u burner, ma ùn hè micca abbastanza. Se u furnace hè troppu pocu è u tempu di pausa ùn hè micca abbastanza, a combustione inefficace si farà. In u peghju casu, u nivellu di CO di scarico serà bassu, in u peghju, u fumu neru serà emessu, è u putere ùn risponde micca à i requisiti. Per quessa, quandu determinà a prufundità di u fornu, a durata di a fiamma deve esse cumminata quant'è pussibule. Per u tipu di backfire intermediate, u diametru di l'outlet deve esse aumentatu è u voluminu occupatu da u gasu di ritornu deve esse aumentatu.

A geometria di u furnace influenza significativamente a resistenza di u flussu di l'aria è l'uniformità di a radiazione. Una caldaia deve passà per debugging ripetutu prima di pudè avè una bona partita cù u burner.


Tempu di post: Dec-15-2023