head_banner

Precauzioni principali per u mantenimentu è a cura di ogni ghjornu di caldaie / generatori di vapore

Durante l'usu à longu andà di caldaie / generatori di vapore, i periculi di sicurezza deve esse registrati è scuperti subitu, è u mantenimentu di a caldaia / generatore di vapore deve esse fattu durante i periodi di spegnimentu.

广交会 (36)

1. Verificate s'ellu u funziunamentu di i manometri di pressione di caldaia / generatore di vapore, indicatori di u nivellu di l'acqua, valvole di sicurezza, dispusitivi di fognatura, valvole d'approvvigionamento d'acqua, valvole di vapore, etc. rispondenu à i requisiti, è se u statutu di apertura è chjusu di altre valvole hè in bonu. cundizione.

2. Sia u statutu di u funziunamentu di u sistema di cuntrollu automaticu di a caldaia / generatore di vapore, cumpresi i detectors di fiamma, u nivellu di l'acqua, a rilevazione di a temperatura di l'acqua, i dispusitivi d'alarma, i vari apparati interlocking, i sistemi di cuntrollu di visualizazione, etc.

3. Sia u sistema di fornimentu d'acqua di a caldaia / generatore di vapore, cumpresu u livellu di l'acqua di u cisterna di l'acqua, a temperatura di l'acqua, l'equipaggiu di trattamentu d'acqua, etc.

4. Sia u sistema di combustione di a caldaia / generatore di vapore, cumprese riserve di carburante, linee di trasmissione, equipaghji di combustione, equipaghji di ignition, dispusitivi di cut-off di carburante, etc., rispondenu à i requisiti.

5. U sistema di ventilazione di a caldaia / generatore di vapore, cumpresa l'apertura di u soffiu, u fan di tiraggio indottu, a valvula di regulazione è a porta, è i canali di ventilazione, sò in boni cundizioni.

广交会 (28)

Manutenzione di caldaia / generatore di vapore

1.Manutenzione di caldaia / generatore di vapore durante u funziunamentu normale:
1.1 Verificate regularmente s'è i valvuli di l'indicatore di u nivellu di l'acqua, i tubi, i flange, ecc.
1.2 Mantene u bruciatore pulito è u sistema di regulazione flessibile.
1.3 Eliminate regularmente a scala in u cilindru di a caldaia/generatore di vapore è lavate cù acqua pulita.
1.4 Inspeccione l'internu è l'esternu di a caldaia / generatore di vapore, cum'è s'ellu ci hè una currusione nantu à i saldature di e parti di pressione è i piatti d'acciaio in l'internu è fora.Se si trovanu difetti serii, riparà u più prestu pussibule.Sì i difetti ùn sò micca serii, ponu esse lasciati per a riparazione à u prossimu chjusu di u furnace., Se qualcosa suspettu si trova, ma ùn affetta micca a sicurità di a produzzione, un registru deve esse fattu per riferimentu futuru.
1.5 In casu di necessariu, sguassate a cunchiglia esterna, a capa d'insulazione, ecc.Se si trova un dannu seriu, deve esse riparatu prima di cuntinuà l'usu.À u listessu tempu, l'infurmazione di ispezione è riparazione deve esse cumpletata in u libru di registrazione tecnicu di sicurezza di caldaia / generatore di vapore.

2.Quandu a caldaia / generatore di vapore ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu, ci sò dui metudi per mantene a caldaia / generatore di vapore: u metudu seccu è u metudu umitu.U metudu di mantenimentu seccu deve esse usatu se u furnace hè chjusu per più di un mesi, è u metudu di mantenimentu umitu pò esse usatu se u furnace hè chjusu per menu di un mesi.
2.1 Metudu di mantenimentu seccu, dopu chì a caldaia / generatore di vapore hè chjusu, sguassate l'acqua di a caldaia, sguassate bè a terra interna è sciacquate, poi asciugate cù l'aria fridda (aria compressa), è dopu dividite i grumi 10-30 mm. di calce viva in piatti.Installa è mette in u tamburinu.Ricurdate micca di lascià a calce viva in cuntattu cù u metale.U pesu di calce viva hè calculatu nantu à 8 kilogrammi per metru cúbicu di volume di tamburinu.Infine, chjude tutti i buchi, i buchi di a manu è i valvuli di pipa, è verificate ogni trè mesi.Se U calce vivo hè pulverizatu è deve esse rimpiazzatu immediatamente, è a tavula di calce viva deve esse eliminata quandu a caldaia / generatore di vapore hè ricumandatu.
2.2 Metudu di mantenimentu umitu: Dopu chì a caldaia / generatore di vapore hè chjusu, sguassate l'acqua di a caldaia, sguassate bè a terra interna, risciacquala, reinject l'acqua trattata finu à ch'ella hè piena, è riscalda l'acqua di a caldaia à 100 ° C per scaccià u gasu in l'acqua.Pigliate fora di u furnace, è dopu chjude tutte e valve.Stu metudu ùn pò micca esse usatu in i lochi cù u clima fretu per evità a congelazione di l'acqua di u furnace è dannu a caldaia / generatore di vapore.


Tempu di post: 31-oct-2023