banner_di_testa

Precauzioni principali per a manutenzione è a cura quotidiana di caldaie/generatori di vapore

Durante l'usu à longu andà di caldaie/generatori di vapore, i periculi per a sicurezza devenu esse registrati è scuperti prontamente, è a manutenzione di a caldaia/generatore di vapore deve esse effettuata durante i periodi di spegnimentu.

广交会 (36)

1. Verificate se e prestazioni di i manometri di a caldaia / generatore di vapore, i manometri di u livellu di l'acqua, e valvole di sicurezza, i dispositivi di fognatura, e valvole di furnimentu d'acqua, e valvole di vapore, ecc. rispondenu à i requisiti, è se u statu di apertura è di chjusura di l'altre valvole hè in bonu statu.

2. S'ellu u statu di e prestazioni di u sistema di cuntrollu automaticu di a caldaia/generatore di vapore, cumpresi i rilevatori di fiamma, u livellu di l'acqua, a rilevazione di a temperatura di l'acqua, i dispositivi d'allarme, i vari dispositivi di interblocco, i sistemi di cuntrollu di u display, ecc., risponde à i requisiti.

3. S'ellu u sistema di furnimentu d'acqua di a caldaia/generatore di vapore, cumpresu u livellu di l'acqua di u serbatoiu di almacenamentu d'acqua, a temperatura di furnimentu d'acqua, l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua, ecc., risponde à i requisiti.

4. S'ellu u sistema di combustione di a caldaia/generatore di vapore, cumprese e riserve di carburante, e linee di trasmissione, l'equipaggiu di combustione, l'equipaggiu d'accensione, i dispositivi di taglio di carburante, ecc., rispondenu à i requisiti.

5. U sistema di ventilazione di a caldaia/generatore di vapore, cumprese l'apertura di u soffiatore, u ventilatore à tiraggio induttu, a valvula di regulazione è a saracinesca, è i canali di ventilazione, sò in bonu statu.

广交会 (28)

Mantenimentu di Caldaia/Generatore di Vapore

1.Mantenimentu di a caldaia/generatore di vapore durante u funziunamentu nurmale:
1.1 Verificate regularmente se e valvole indicatrici di u livellu di l'acqua, i tubi, e flange, ecc. perdenu.
1.2 Mantene u bruciatore pulitu è ​​u sistema di regulazione flessibile.
1.3 Eliminate regularmente u calcare in u cilindru di a caldaia/generatore di vapore è lavatelu cù acqua pulita.
1.4 Ispettate l'internu è l'esternu di a caldaia/generatore di vapore, per esempiu s'ellu ci hè qualchì currusione nantu à e saldature di e parti chì sustenenu a pressione è e piastre d'acciaiu à l'internu è à l'esternu. Sè si trovanu difetti serii, riparateli u più prestu pussibule. Sè i difetti ùn sò micca serii, ponu esse lasciati per riparazione à a prossima spegnimentu di u fornu. , sè si trova qualcosa di suspettu ma ùn affetta micca a sicurezza di a pruduzzione, una registrazione deve esse fatta per riferimenti futuri.
1.5 Se necessariu, cacciate u gusciu esternu, u stratu d'isolamentu, ecc. per una ispezione approfondita. Se si trovanu danni serii, devenu esse riparati prima di cuntinuà à aduprà. À u listessu tempu, l'infurmazioni d'ispezione è di riparazione devenu esse cumpilate in u libru di registrazione tecnica di sicurezza di a caldaia/generatore di vapore.

2.Quandu a caldaia/generatore di vapore ùn hè micca aduprata per un bellu pezzu, ci sò dui metudi per mantene a caldaia/generatore di vapore: u metudu seccu è u metudu umitu. U metudu di mantenimentu seccu deve esse adupratu se u fornu hè spento per più di un mese, è u metudu di mantenimentu umitu pò esse adupratu se u fornu hè spento per menu di un mese.
2.1 Metudu di mantenimentu à seccu, dopu chì a caldaia/generatore di vapore hè stata spenta, svuotate l'acqua di a caldaia, cacciate accuratamente a sporcizia interna è sciacquatela, poi asciugatela cù aria fredda (aria compressa), è poi dividete i grumi di calce viva di 10-30 mm in piastre. Installatela è mettetela in u tamburu. Ricurdatevi di ùn lascià micca chì a calce viva entri in cuntattu cù u metallu. U pesu di a calce viva hè calculatu in basa à 8 chilogrammi per metru cubu di vulume di u tamburu. Infine, chjude tutti i fori, i fori manuali è e valvole di i tubi, è verificate ogni trè mesi. Se a calce viva hè pulverizata è deve esse rimpiazzata immediatamente, è u vassoio di calce viva deve esse cacciatu quandu a caldaia/generatore di vapore hè rimessa in serviziu.
2.2 Metudu di mantenimentu umidu: Dopu chì a caldaia/generatore di vapore hè stata spenta, svuotate l'acqua di a caldaia, cacciate accuratamente a sporcizia interna, sciacquatela, reiniettate l'acqua trattata finu à ch'ella sia piena è riscaldate l'acqua di a caldaia à 100 °C per scaricà u gasu in l'acqua. Toglietela da u fornu è poi chjude tutte e valvole. Stu metudu ùn pò esse adupratu in lochi cù clima fretu per evità u congelamentu di l'acqua di u fornu è dannighjà a caldaia/generatore di vapore.


Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2023