A: A vàlvula di salvezza hè un accessoriu di sicurità impurtante in a caldaia. A so funzione hè: quandu a prissioni in a caldaia di vapore hè più grande di u valore specificatu (vale à dì a pressione di pressu di a vàlvula di salvezza), a vàlvula di salvezza apre automaticamente a vàlvula per scaricate u vapuri per u sollievu di pressione; Quandu a pressione in a caldaia scende à u valore di pressione necessariu (ie ), a valvula di salvezza hè chjusa automaticamente, in modu chì a caldaia pò esse usata in modu sicuru per un periudu di tempu sottu a pressione di travagliu normale. Per un bellu pezzu, evite l'esplosione causata da a sovrapressione di a caldaia.
U scopu di stallà è mudificà a vàlvula di salvezza in a caldaia hè di liberà a pressione è ricurdà a caldaia quandu a caldaia hè soprapressu per via di fatturi cum'è a vaporizzazione, per ottene u scopu di usu sicuru. Alcune caldaie ùn sò micca dotate di una valvula d'aria. Quandu l'acqua entra in u fornu friddu per suscitarà u focu, a valvula di salvezza hè sempre cacciendu l'aria in u corpu di u furnace; si scorri.
A valvula di salvezza hè custituita da un sediu di valvula, un core di valvula è un dispositivu di rinfurzà. U passaghju in a vàlvula di salvezza cumunicà cù u spaziu di vapore di a caldaia, è u core di a valvula hè pressatu strettu nantu à u sediu di a valvula da a forza di pressa formata da u dispusitivu pressurizing. Quandu a forza di pressa chì u core di a valvula pò sustene hè più grande di a spinta di u vapore nantu à u core di a valvula, u core di a valvula si ferma à u sediu di a valvula, è a valvula di salvezza hè in un statu chjusu; quandu a pressione di u vapore in a caldaia aumenta, a forza di u vapore chì agisce nantu à u core di a valvula Aumenta, quandu a so forza hè più grande di a forza di compressione chì u core di a valvula pò sustene, u core di a valvula s'elevarà da u sediu di a valvula, a valvula di salvezza. s'aprirà, è a caldaia si depressurizerà immediatamente.
A causa di u scaricamentu di vapuri in a caldaia, a pressione di vapuri in a caldaia hè ridutta, è a spinta di u vapore chì u core di a valvula pò suppurtà hè ridutta, chì hè menu di a forza di compressione chì u core di a valvula pò purtà, è a valvula di salvezza hè chjusa automaticamente.
E caldaie cù evaporazione nominale più grande di 0,5 t/h o putenza termica nominale più grande o uguale à 350 kW deve esse dotate di duie valvole di sicurezza; E caldaie cù evaporazione nominale menu di 0,5 t/h o putenza termica nominale menu di 350 kW sò dotate di almenu una valvola di sicurezza. Valvule è valvule di salvezza deve esse calibrate regularmente è deve esse sigillate dopu a calibrazione.
Postu tempu: Jul-06-2023