A: 1. Pulizia di l'elettrodi
Se u sistema di furnimentu d'acqua di l'equipaggiu pò funziunà automaticamente è in modu affidabile dipende da a sonda di l'elettrodu di livellu di l'acqua in l'equipaggiu, dunque a sonda di l'elettrodu di livellu di l'acqua deve esse pulita ogni dui o trè mesi. U metudu specificu hè u seguente: Nota: ùn ci deve esse acqua in u generatore. Quandu a pressione hè cumpletamente liberata, cacciate u coperchiu superiore, cacciate u filu (marcatore) da l'elettrodu, svitate l'elettrodu in sensu antiorariu per caccià a scala nantu à a barra metallica, se a scala hè seria, aduprate carta vetrata per lucidà a superficia per mustrà a lucentezza metallica, A resistenza trà a barra metallica è a carcassa deve esse più grande di 500k, a resistenza deve esse una resistenza multimetrica, è più grande hè a resistenza, megliu hè.
2. Lavaggio di u bucket di u livellu di l'acqua
U cilindru di livellu d'acqua di stu pruduttu si trova à u latu drittu di u generatore di vapore. In fondu à l'estremità inferiore, ci hè una valvula à sfera di scaricu à alta temperatura, chì nurmalmente rileva u livellu di l'acqua è affetta u serbatoiu di livellu d'acqua è u generatore. Per impedisce u fallimentu di l'elettrodu di livellu d'acqua è assicurà u funziunamentu sicuru è stabile di u generatore. U livellu di l'acqua di u cilindru d'acciaiu deve esse verificatu regularmente (in generale circa 2 mesi).
3. Mantenimentu di i tubi di riscaldamentu
A causa di l'usu à longu andà di u generatore di vapore è di l'influenza di a qualità di l'acqua, u tubu di riscaldamentu hè faciule da scalà, ciò chì affetta l'efficienza di u travagliu è affetta seriamente a durata di vita di u tubu di riscaldamentu. U tubu di riscaldamentu deve esse pulitu regularmente secondu u funziunamentu di u generatore è a qualità di l'acqua (di solitu ogni 2-3 puliti una volta à u mese). Quandu si reinstalla u tubu di riscaldamentu, si deve fà attenzione à a cunnessione di u restauramentu, è e viti nantu à a flangia devenu esse strette per evità perdite.
Data di publicazione: 21 d'aostu 2023