head_banner

Q: À chì deve esse attentu prima di inizià a caldaia di vapore?

A: Oghje vi presentà e trè precauzioni maiò per l'usu di e caldaie à vapore prufessiunale per aiutà à capisce megliu l'usu di e caldaie à vapore.
1. Prestate attenzione à u metudu di l'approvvigionamentu d'acqua: u metudu di l'approvvigionamentu d'acqua hè un modu impurtante per assicurà u funziunamentu sicuru di a caldaia di vapore.Dunque, fate attenzione à chjude a valvola di ingressu di l'acqua di u pipa di ritornu quandu furnisce l'acqua, è poi accende a pompa di l'acqua circulante per aghjustà a pressione di l'acqua à un intervallu adattatu prima di cumincià à injectà acqua pulita.Dopu chì u sistema hè pienu d'acqua, aghjustate u livellu di l'acqua di a caldaia à un statu normale, per assicurà chì u rendiment di a caldaia di vapore faciule d'utilizà pò esse cumplettamente utilizatu.
2. Prestate attenzione à l'ispezione prima di l'ignizione: Prima chì a caldaia di vapore hè ignitu, tutti l'equipaggiu ausiliari di a caldaia deve esse inspeccionati.Una attenzione particulari deve esse pagata à se l'apertura di a valvula hè affidabile per assicurà a circulazione d'acqua liscia in a caldaia è evità a pressione eccessiva causata da u bloccu di vapore.Se a vàlvula di cuntrollu si trova à esse seriamente leaking durante l'ispezione, deve esse riparata o rimpiazzata in u tempu, è ùn hè micca permessu di ignite rashly.

e precauzioni di sicurità
3. Prestate attenzione à pulizziari i sundries in u cisterna d'acqua: a qualità di l'acqua riscaldata da a caldera di vapore deve esse trattata acqua dolce.Certi pruduttori utilizanu l'acqua di robba senza trattatu.Duranti l'usu à longu andà, certi detriti ponu esse depositati in u tank d'acqua.S'ellu ci hè assai debris dipositu, pò dannà a pompa d'acqua è bluccà a valvula.Prima di utilizà una caldaia di vapore prufessiunale, hè necessariu di verificà s'ellu ci hè un livellu d'acqua in u cisterna d'acqua è pulisce in u tempu per assicurà un effettu di riscaldamentu megliu è evità u periculu di temperatura interna eccessiva è pressione di l'aria alta in a caldaia.
Se a vàlvula hè bluccata quandu a caldaia di vapore hè in usu, pò causà a pressione interna di a caldaia di vapore.Prestate attenzione à u metudu di furnimentu d'acqua quandu l'utilizate, verificate u depositu in a caldaia è verificate prima di accensione.Solu fendu questi trè punti, l'escauzione di a caldaia d'acqua calda pò esse garantita liscia è a caldaia pò funzionà normalmente.

l'usu di caldaie à vapore.


Tempu di post: Jul-21-2023