E caldaie sò divise in caldaie à vapore, caldaie à acqua calda, caldaie à trasportatore di calore è forni à aria calda secondu u mediu di trasferimentu di calore. E caldaie regulate da a "Legge di Sicurezza di l'Apparecchiature Speciali" includenu caldaie à vapore à pressione, caldaie à acqua calda à pressione è caldaie à trasportatore di calore organicu. U "Catalogu di l'Apparecchiature Speciali" stipula a scala di parametri di e caldaie supervisate da a "Legge di Sicurezza di l'Apparecchiature Speciali", è u "Regolamentu Tecnicu di Sicurezza di e Caldaie" affina e forme di supervisione di ogni ligame di caldaie in a scala di supervisione.
U "Regolamentu Tecnicu di Sicurezza di e Caldaie" divide e caldaie in caldaie di Classe A, caldaie di Classe B, caldaie di Classe C è caldaie di Classe D secondu u gradu di risicu. E caldaie à vapore di Classe D si riferiscenu à e caldaie à vapore cù una pressione di travagliu nominale ≤ 0,8 MPa è un vulume di livellu d'acqua nurmale pianificatu ≤ 50 L. E caldaie à vapore di Classe D anu menu restrizioni nantu à a cuncepzione, a fabricazione è a supervisione è l'ispezione di a fabricazione, è ùn richiedenu micca notificazione di preinstallazione, supervisione è ispezione di u prucessu d'installazione, è registrazione d'usu. Dunque, u costu d'investimentu da a fabricazione à a messa in usu hè bassu. Tuttavia, a durata di serviziu di e caldaie à vapore di classe D ùn deve micca superà 8 anni, e mudificazioni ùn sò micca permesse, è devenu esse installati allarmi di sovrapressione è di livellu d'acqua bassu o dispositivi di prutezzione interbloccati.
E caldaie à vapore cù un vulume di livellu d'acqua nurmale pianificatu <30L ùn sò micca classificate cum'è caldaie à vapore à pressione secondu a Legge di l'Equipaggiamenti Speciali per a supervisione.
Hè precisamente perchè i periculi di e piccule caldaie à vapore cù volumi d'acqua diversi sò diversi è e forme di supervisione sò ancu diverse. Certi pruduttori evitanu a supervisione è si rinominanu evaporatori di vapore per evità a parola "caldaia". L'unità di fabricazione individuali ùn calculanu micca attentamente u vulume d'acqua di a caldaia, è ùn indicanu micca u vulume di a caldaia à u livellu d'acqua nurmale previstu nantu à i disegni di pianificazione. Alcune unità di fabricazione senza scrupuli indicanu ancu falsamente u vulume di a caldaia à u livellu d'acqua nurmale previstu. I volumi di riempimentu d'acqua cumunemente marcati sò 29L è 49L. Attraversu a prova di u vulume d'acqua di generatori di vapore 0,1t/h senza riscaldamentu elettricu fabbricati da certi pruduttori, i volumi à livelli d'acqua nurmali superanu tutti i 50L. Quessi evaporatori di vapore cù volumi d'acqua effettivi superiori à 50L richiedenu micca solu pianificazione, supervisione di fabricazione, installazione, L'applicazioni richiedenu ancu supervisione.
L'evaporatori di vapore in u mercatu chì indicanu falsamente una capacità d'acqua inferiore à 30 litri sò principalmente fabbricati da unità senza licenze di fabricazione di caldaie, o ancu da dipartimenti di riparazione di rivettatura è saldatura. I disegni di sti generatori di vapore ùn sò stati omologati, è a struttura, a resistenza è e materie prime ùn sò state appruvate da esperti. Benintesa, ùn hè micca un pruduttu stereotipatu. A capacità di evaporazione è l'efficienza termica indicate nantu à l'etichetta derivanu da l'esperienza, micca da test di efficienza energetica. Cumu pò un evaporatore di vapore cù prestazioni di sicurezza incerte esse altrettantu economicu cum'è una caldaia à vapore?
Un evaporatore di vapore cù un vulume d'acqua falsamente marcatu da 30 à 50 litri hè una caldaia à vapore di Classe D. U scopu hè di riduce e restrizioni, riduce i costi è aumentà a quota di mercatu.
L'evaporatori di vapore cù volumi di riempimentu d'acqua falsamente marcati evitanu a supervisione o e restrizioni, è e so prestazioni di sicurezza sò assai ridotte. A maiò parte di l'unità chì utilizanu generatori di vapore sò piccule imprese cù basse capacità di gestione operativa, è i rischi potenziali sò estremamente alti.
L'unità di fabricazione hà marcatu falsamente u vulume di riempimentu d'acqua in violazione di a "Legge di Qualità" è di a "Legge di l'Attrezzatura Speciale"; l'unità di distribuzione ùn hà micca stabilitu standard d'ispezione, accettazione è registru di vendita di l'attrezzature speciali in violazione di a "Legge di l'Attrezzatura Speciale"; l'unità utilizatore hà utilizatu una pruduzzione illegale, senza supervisione è ispezione, è e caldaie registrate violanu a "Legge di l'Attrezzatura Speciale", è l'usu di caldaie fabbricate da unità senza licenza hè classificatu cum'è caldaie senza pressione per usu à pressione è viola a "Legge di l'Attrezzatura Speciale".
Un evaporatore di vapore hè in realtà una caldaia à vapore. Hè solu una questione di forma è dimensione. Quandu a capacità di l'acqua righjunghje un certu livellu, u risicu aumenterà, mettendu in periculu a vita è a pruprietà di e persone.
Data di publicazione: 13 dicembre 2023