U fertilizzante organicu si riferisce à un tipu di fertilizzante cù microorganismi attivi, un gran numaru d'elementi argon, fosforu è potasio, è materia urganica ricca, chì hè cumpostu di microorganismi funziunali specifichi è materiali organici chì sò principalmente derivati da residui animali è vegetali è sò stati. trattata innocuamente è decomposta.
U fertilizante bio-organicu hà assai vantaghji, cum'è senza contaminazione, senza contaminazione, effettu di fertilizante à longu andà, piantini forti è resistenza à e malatie, terra migliurata, rendimentu aumentatu è qualità mejorata. I culturi appiicati cù fertilizzanti bio-organici in generale mostranu una forte crescita di e piante, un crescente verde di foglia, una efficienza fotosintetica aumentata, forti effetti dopu à i fertilizzanti, è i culturi ùn sò micca fàciule di tirà e piantini, allargendu u periodu di cugliera.
Attualmente, a maiò parte di i fertilizzanti organici sò pruduciuti da metudi di trattamentu innocu, principarmenti cullendu è cuncentrazione di materie prime prima, è dopu disidratendu per fà chì u cuntenutu di umidità righjunghji 20% à 30%. Allora traspurtate a materia prima disidratata à una stanza di disinfezione speciale à vapore. A temperatura di a sala di disinfezione di vapore ùn deve esse troppu altu, in generale 80-100 gradi Celsius. Se a temperatura hè troppu alta, i nutrienti seranu decomposti è persi. U fertilizante hè cuntinuu in a sala di disinfezzione, è dopu à 20-30 minuti di disinfezzione, tutti l'ova d'insetti, e sementi di erbaccia è i batteri dannusi sò ammazzati. Allora e materie prime sterilizzate sò mischiate cù minerali naturali necessarii, cum'è u fosfatatu di roccia, u dolomite è u polu di mica, etc., granulati, è poi siccati per diventà un fertilizante urgànicu. U prucessu tecnologicu hè u seguitu: cuncentrazione di materia prima - disidratazione - deodorizazione - mischju di formule - granulazione - secca - vagliatura - imballaggio - conservazione. In corta, attraversu u trattamentu innocu di fertilizzanti organici, u scopu di degradazione di i contaminanti organici è a contaminazione biologica pò esse rializatu.
U generatore di vapore hè principalmente utilizatu per a disinfezione è l'asciugatura in u prucessu di produzzione di fertilizzanti organici. Genera vapore per via di a tecnulugia di combustione di superficia cumplettamente miscelata. A temperatura di u vapore hè più altu di 180 gradi Celsius, chì ponu risponde à i requisiti di temperatura di fertilizzanti organici. U generatore di vapore pò furnisce vapore 24 ore à ghjornu, chì migliurà assai l'efficienza di a produzzione di l'impresa.
Tempu di Postu: Sep-07-2023