In industrie cum'è l'industria farmaceutica, l'industria alimentaria, i prudutti biologichi, l'assistenza medica è sanitaria, è a ricerca scientifica, l'attrezzatura di disinfezione è sterilizazione hè spessu aduprata per disinfettà è sterilizà articuli cunnessi.
Trà tutti i metudi di disinfezione è sterilizazione dispunibili, u vapore hè u metudu u più anticu, u più affidabile è u più utilizatu. Pò tumbà tutti i microorganismi, cumpresi i propaguli batterichi, i funghi, i protozoi, l'alghe, i virus è a resistenza. Spore batteriche più forti, dunque a sterilizazione à vapore hè assai apprezzata in a disinfezione è a sterilizazione industriale. A sterilizazione di a medicina cinese antica hà guasi sempre utilizatu a sterilizazione à vapore.
A sterilizazione à vapore usa vapore à pressione o altri mezi di sterilizazione à calore umitu per tumbà i microorganismi in u sterilizzatore. Hè u metudu u più efficace è u più utilizatu in a sterilizazione termica.
Per l'alimentu, i materiali chì sò riscaldati durante a sterilizazione devenu mantene a nutrizione è u sapore di l'alimentu. U cunsumu energeticu di un solu pruduttu alimentariu è di bevande hè ancu un aspettu impurtante quandu si cunsidereghja a cumpetitività di l'imprese. Per i medicinali, mentre ottenenu effetti di disinfezione è sterilizazione affidabili, devenu ancu assicurà chì i medicinali ùn sianu micca dannighjati è assicurà a sicurezza, l'efficacia è a stabilità di a so efficacia.
Medicini, suluzioni mediche, vetreria, mezi di cultura, medicazioni, tessuti, strumenti metallichi è altri articuli chì ùn cambianu micca o ùn sò micca dannighjati quandu sò esposti à alte temperature è calore umitu ponu esse tutti sterilizzati à vapore. L'armadiu di sterilizazione à vapore à pressione è sterilizazione largamente utilizatu hè un equipagiu classicu per a sterilizazione à vapore è a sterilizazione. Ancu s'è parechji novi tipi d'equipagiu di sterilizazione à calore umitu sò stati sviluppati in l'ultimi anni per risponde à diverse esigenze, sò tutti basati nantu à l'armadiu di sterilizazione à vapore à pressione è sterilizazione. sviluppatu nantu à a basa di.
U vapore provoca principalmente a morte di i microorganismi coagulendu e so proteine. U vapore hà una forte penetrabilità. Dunque, quandu u vapore si condensa, libera una grande quantità di calore latente, chì pò riscaldà rapidamente l'uggetti. A sterilizazione à vapore ùn hè micca solu affidabile, ma pò ancu abbassà a temperatura di sterilizazione è accurtà u tempu. Tempu d'azione. L'uniformità, a penetrazione, l'affidabilità, l'efficienza è altri aspetti di a sterilizazione à vapore sò diventati a prima priorità per a sterilizazione.
U vapore quì si riferisce à u vapore saturatu seccu. Invece di u vapore surriscaldatu utilizatu in l'industrie chì producenu diversi prudutti petroliferi è petruchimichi è in e turbine à vapore di e centrale elettriche, u vapore surriscaldatu ùn hè micca adattatu per i prucessi di sterilizazione. Ancu s'è u vapore surriscaldatu hà una temperatura più alta è hà più calore chè u vapore saturatu, u calore di a parte surriscaldata hè assai chjucu paragunatu à u calore latente di vaporizazione liberatu da a cundensazione di u vapore saturatu. È ci vole assai tempu per calà a temperatura di u vapore surriscaldatu à a temperatura di saturazione. L'usu di vapore surriscaldatu per u riscaldamentu riducerà l'efficienza di scambiu di calore.
Benintesa, u vapore umitu chì cuntene acqua cundensata hè ancu peghju. Da una parte, l'umidità cuntenuta in u vapore umitu stessu dissolverà alcune impurità in i tubi. Da l'altra parte, quandu l'umidità ghjunghje à i vasi è i medicinali da sterilizà, impedisce u flussu di vapore versu a stella di calore farmaceutica. Passa, abbassa a temperatura di u passa. Quandu u vapore cuntene nebbia più fina, forma una barriera per u flussu di gas è impedisce à u calore di penetrà, è aumenta ancu a difficultà di asciugatura dopu a sterilizazione.
A diffarenza trà a temperatura in ogni puntu in a camera di sterilizazione limitata di u cabinet di sterilizazione è a so temperatura media hè ≤1°C. Hè ancu necessariu eliminà i "punti freddi" è a deviazione trà i "punti freddi" è a temperatura media (≤2,5°C) u più pussibule. Cumu eliminà efficacemente i gasi micca condensabili in u vapore, assicurà l'uniformità di u campu di temperatura in u cabinet di sterilizazione, è eliminà i "punti freddi" u più pussibule sò punti chjave in a cuncepzione di a sterilizazione à vapore.
A temperatura di sterilizazione di u vapore saturatu deve esse diversa secondu a tolleranza à u calore di i microorganismi. Dunque, a temperatura di sterilizazione richiesta è u tempu d'azione sò ancu diversi secondu u gradu di contaminazione di l'articuli sterilizzati, è a temperatura di sterilizazione è u tempu d'azione sò ancu diversi. A scelta dipende da u metudu di sterilizazione, e prestazioni di l'articulu, i materiali d'imballu è a durata di u prucessu di sterilizazione richiesta. In generale, più alta hè a temperatura di sterilizazione, più cortu hè u tempu necessariu. Ci hè una relazione costante trà a temperatura di u vapore saturatu è a so pressione. Tuttavia, quandu l'aria in u cabinet ùn hè micca eliminata o ùn hè micca cumpletamente eliminata, u vapore ùn pò micca ghjunghje à a saturazione. In questu mumentu, ancu s'è a pressione U misuratore mostra chì a pressione di sterilizazione hè stata raggiunta, ma a temperatura di u vapore ùn hà micca righjuntu i requisiti, risultendu in un fallimentu di sterilizazione. Siccomu a pressione di a fonte di vapore hè spessu più alta di a pressione di sterilizazione, è a decompressione di u vapore pò causà u surriscaldamentu di u vapore, hè necessariu fà attenzione.
Data di publicazione: 01-Mar-2024