head_banner

Chì ghjè a funzione di a "porta a prova di esplosione" installata in a caldaia

A maiò parte di e caldaie in u mercatu utilizanu oghje gasu, fuel oil, biomassa, electricità, etc. E caldaie à carbone sò gradualmente cambiate o rimpiazzate per via di i so maiori periculi di contaminazione. In generale, a caldaia ùn sploderà micca durante u funziunamentu normale, ma s'ellu ùn hè micca operatu in modu improperu durante l'ignizione o l'operazione, pò causà esplosione o combustione secondaria in u furnace o a canna di coda, causendu effetti periculosi serii. À questu tempu, u rolu di a "porta a prova di esplosione" hè riflessu. Quandu una ligera deflagrazione si trova in u furnace o u fume, a prissioni in u furnace aumenta gradualmente. Quandu hè più altu ch'è un certu valore, a porta a prova di esplosione pò apre automaticamente u dispusitivu di sollievu di pressione per evità u periculu di espansione. , Per assicurà a sicurezza generale di a caldaia è u muru di u fornu, è più impurtante, per prutege a salvezza di a vita di l'operatori di a caldaia. Attualmente, ci sò dui tipi di porte a prova di esplosione usate in caldaie: tippu di membrana di bursting è tipu di battente.

03

Precauzioni
1. A porta a prova di splusioni hè generalmente stallata nantu à u muru à u latu di u furnace di una caldaia di vapore di gasu di carburante o nantu à a cima di u fume à l'outlet di u furnace.
2. A porta a prova di splusioni deve esse stallata in un locu chì ùn minaccia micca a sicurità di l'operatore, è deve esse equipatu di un tubu di guida di pressa di pressu. Articuli inflamabili è splusivi ùn deve esse guardatu vicinu à ellu, è l'altezza ùn deve esse menu di 2 metri.
3. E porte mobili a prova di splusioni anu da esse testate manualmente è inspeccionate regularmente per prevene a ruggine.


Tempu di Postu: 23-Nov-2023