head_banner

Perchè u vapore superheated deve esse ridutta à u vapore saturatu?

01. Vapuri saturatu
Quandu l'acqua hè calda à ebollizione sottu una certa pressione, l'acqua cumencia à vaporizà è si trasforma gradualmente in vapore. À questu tempu, a temperatura di u vapore hè a temperatura di saturazione, chì hè chjamata "vapore saturatu". U statu ideale di vapore saturatu si riferisce à a relazione unu à unu trà a temperatura, a pressione è a densità di vapore.

02.Vapuri surriscaldatu
Quandu u vapore saturatu cuntinueghja à esse riscaldatu è a so temperatura s'arrizeghja è supera a temperatura di saturazione sottu questa pressione, u vapore diventerà "vapore superheated" cun un certu gradu di superheat. À questu tempu, a pressione, a temperatura è a densità ùn anu micca una currispundenza unu à unu. Se a misurazione hè sempre basatu nantu à u vapore saturatu, l'errore serà più grande.

In a pruduzzione attuale, a maiò parte di l'utilizatori sceglienu d'utilizà e piante di energia termale per u riscaldamentu centralizatu. U vapore superheated pruduciutu da a centrale elettrica hè à alta temperatura è pressione alta. Hè bisognu di passà per u sistema di stazione di desuperheating è di riduzzione di pressione per trasfurmà u vapore superheated in vapore saturatu prima di u trasportu à Per l'utilizatori, u vapore superheated pò liberà solu u calore latente più utile quandu hè rinfriscatu à un statu saturatu.

Dopu chì u vapore surriscaldatu hè trasportatu nantu à una longa distanza, cum'è e cundizioni di travagliu (cum'è a temperatura è a pressione) cambianu, quandu u gradu di superheat ùn hè micca altu, a temperatura diminuite per via di a perdita di calore, chì permettenu entre in un statu saturatu o supersaturatu da un statu superheated, è poi trasfurmà. diventa vapore saturatu.

0905

Perchè u vapore superheated deve esse ridutta à u vapore saturatu?
1.U vapore surriscaldatu deve esse rinfriscatu à a temperatura di saturazione prima di pudè liberà l'entalpia di evaporazione. U calore liberatu da u steam cooled cooling à a temperatura di saturazione hè assai chjucu cumparatu cù l'entalpia di evaporazione. Se u superheat di u vapore hè chjuca, sta parte di u calore hè relativamente faciule di liberà, ma se u superheat hè grande, u tempu di rinfrescante serà relativamente longu, è solu una piccula parte di u calore pò esse liberata durante quellu tempu. In cunfrontu cù l'entalpia di evaporazione di u vapore saturatu, u calore liberatu da u vapore superheated quandu si raffredda à a temperatura di saturazione hè assai chjuca, chì riducerà u rendiment di l'equipaggiu di produzzione.

2.Differenti da u vapore saturatu, a temperatura di u vapore superheated ùn hè micca sicuru. U vapore surriscaldatu deve esse rinfriscatu prima di pudè liberà u calore, mentre chì u vapore saturatu libera solu calore per u cambiamentu di fase. Quandu u vapore caldu libera calore, una temperatura hè generata in l'equipaggiu di scambiu di calore. gradiente. A più impurtante in a produzzione hè a stabilità di a temperatura di u vapore. A stabilità di u vapore hè favurevule à u cuntrollu di u calore, perchè u trasferimentu di u calore dipende principalmente da a diferenza di temperatura trà u vapore è a temperatura, è a temperatura di u vapore superheated hè difficiule di stabilizzà, chì ùn hè micca favurevule à u cuntrollu di u calore.

3.Ancu s'è a temperatura di u vapore superheated sottu a stessa pressione hè sempre più altu ch'è quellu di u vapore saturatu, a so capacità di trasferimentu di calore hè assai più bassu di quella di u vapore saturatu. Per quessa, l'efficienza di u vapore superheated hè assai più bassu di quellu di u vapore saturatu durante u trasferimentu di calore à a stessa pressione.

Per quessa, durante u funziunamentu di l'equipaggiu, i vantaghji di trasfurmà u vapore superheated in vapore saturatu attraversu u desuperheater superanu i svantaghji. I so vantaghji ponu esse riassunti cum'è seguita:

U coefficient di trasferimentu di calore di u vapore saturatu hè altu. Durante u prucessu di cundensazione, u coefficient di trasferimentu di calore hè più altu ch'è u coefficient di trasferimentu di calore di u vapore surriscaldatu attraversu "superheat-heat transfer-cooling-saturation-condensation".

A causa di a so bassa temperatura, u vapore saturatu hà ancu assai benefici per u funziunamentu di l'equipaggiu. Pò salvà u vapore è hè assai benefica per riduce u cunsumu di vapore. In generale, u vapore saturatu hè utilizatu per u vapuri di scambiu di calore in a produzzione chimica.

0906


Tempu di post: Oct-09-2023