head_banner

Perchè u generatore di vapore ùn deve esse inspeccionatu?

In gran parte, un generatore di vapore hè un dispositivu chì assorbe l'energia di u calore di a combustione di carburante è trasforma l'acqua in vapore cù paràmetri currispondenti. U generatore di vapore hè generalmente divisu in dui parti: una pignatta è un furnace. A pignatta hè usata per mantene l'acqua. U cuntinuu di metallu è u so furnace sò e parti induve u carburante brusgia. L'acqua in a pignatta assorbe u calore di u carburante brusgiatu in u corpu di u furnace è si trasforma in vapore. U principiu di basa hè u listessu cum'è quellu di l'acqua fogera. A pignatta hè equivalenti à u caldu, è u furnace hè equivalente à a stufa.
U generatore di vapore hè un tipu d'equipaggiu di cunversione d'energia. Hè un novu equipamentu termale di risparmiu energeticu è ecologicu chì rimpiazza i caldi di vapore tradiziunali. In cunfrontu cù e caldaie di vapore, i generatori di vapore ùn anu micca bisognu à esse infurmatu per a stallazione è l'ispezione, ùn sò micca equipaghji speciali, è sò bassi di nitrogenu è amichevuli di l'ambiente in linea cù e pulitiche naziunali di prutezzione ambientale. A chjave hè di salvà gasu, preoccupazione è soldi, è pruduce vapore in 1-3 minuti. U principiu di travagliu di u generatore di vapore hè chì l'altru energia riscalda l'acqua in u corpu di u generatore di vapore per pruduce acqua calda o vapore. L'altra energia quì si riferisce à u vapore. U carburante è l'energia di u generatore sò, per esempiu, a combustione di gas (gas naturale, gas di petroliu licu, Lng), etc. Questa combustione hè l'energia necessaria.

U travagliu di u generatore di vapuri hè di riscalda l'acqua di l'alimentazione per via di a liberazione di calore di a combustione di carburante o di u trasferimentu di calore trà u gasu di fume d'alta temperatura è a superficia di riscaldamentu, chì eventualmente trasfurmà l'acqua in vapore superheated qualificatu cù parametri forti è qualità. U generatore di vapore deve passà per trè fasi di preriscaldamentu, evaporazione è surriscaldamentu prima di pudè diventà vapore surriscaldatu.

20

Spiegazione nantu à "TSG G0001-2012 Regulamentu di Supervisione Tecnica di Sicurezza di Caldaia" per i generatori di vapore
Cari utilizatori, salutu! Riguardu à se un certificatu d'utilizazione di a caldaia hè necessariu quandu si usa a caldaia, se l'ispezione annuale hè necessaria, è se l'operatori anu bisognu di tene un certificatu per travaglià? A nostra cumpagnia spiega stu prublema cum'è seguente:

Sicondu e disposizioni generale di "TSG G0001-2012 Regolamenti di Supervisione Tecnica di Sicurezza di Caldaia": 1.3, l'estrattu hè cusì:
Inapplichevule:
Stu regulamentu ùn hè micca applicatu à l'equipaggiu seguenti:
(1) Cuncepisce una caldaia di vapore cù u livellu di l'acqua normale è u voluminu di l'acqua menu di 30L.
(2) Caldaie d'acqua calda cù una pressione d'acqua nominale di uscita menu di 0.1Mpa o una putenza termica nominale menu di 0.1MW.

1.4 .4 Classe D caldaia
(1) A caldaia a vapore P≤0.8Mpa, è u nivellu di l'acqua normale è u voluminu di l'acqua sò 30L≤V≤50L;
(2) Boiler à duplice impiegu à vapore è acqua, P≤0.04Mpa, è capacità d'evaporazione D≤0.5t/h

13.6 Usu di Caldaie Classe D
(1) E caldaie à vapore è acqua di duplice scopu deve esse registratu per l'usu in cunfurmità cù i regulamenti, è l'altri caldi ùn anu micca bisognu di esse registrati per l'usu.
Dunque, u generatore di vapore pò esse installatu è utilizatu senza ispezione.


Tempu di post: 24-Jan-2024