A bollitura di a stufa hè un altru prucessu chì deve esse realizatu prima di mette in opera un novu equipamentu. Per ebollizione, a terra è a ruggine chì restanu in u tamburu di u generatore di vapore di gasu durante u prucessu di fabricazione ponu esse eliminate, assicurendu a qualità di u vapore è a purezza di l'acqua quandu l'utilizatori l'utilizanu. U metudu di ebollizione di u generatore di vapore di gas hè u seguitu:
(1) Cumu coce a stufa
1. Raise un focu ligeru in u furnace è lentamente bollite l'acqua in a pignatta. U vapore generatu pò esse scaricatu attraversu a valvula d'aria o a valvula di salvezza elevata.
2. Aghjustate l'apertura di a valvula di combustione è di l'aria (o valvula di salvezza). Mantene a caldaia à 25% di pressione di travagliu (6-12h sottu a cundizione di 5% -10% evaporazione). Se u fornu hè coccu à u stessu tempu in a tappa più tardi di u fornu, u tempu di coccia pò esse ridutta in modu adattatu.
3. Reduce a putenza di u focu, riduce a pressione in a pignatta à 0.1MPa, sguassate regularmente l'acqua di l'acqua, è rinfriscà l'acqua o aghjunghje una suluzione medicinali infinita.
4. Aumentà a putenza di u focu, elevà a prissioni in a pignatta à 50% di a pressione di travagliu, è mantene l'evaporazione 5% -10% per 6-20 ore.
5. Allora riduce a putenza di u focu per riduce a pressione, sguassate i valdi di l'acqua una per una, è rinfriscà l'acqua.
6. Aumentà a prissioni in a pignatta à 75% di a pressione di travagliu è mantene l'evaporazione 5% -10% per 6-20 ore.
Durante l'ebullizione, u livellu di l'acqua di a caldaia deve esse cuntrullata à u più altu livellu. Quandu u nivellu di l'acqua scende, l'approvvigionamentu d'acqua deve esse rimbursatu in u tempu. Per assicurà l'efficacezza di a caldaia, l'acqua di pota deve esse campionata da i tamburi superiori è inferiori è i punti di scaricamentu di l'acqua di ogni intestazione ogni 3-4 ore, è l'alcalinità è u cuntenutu di fosfate di l'acqua di pota deve esse analizatu. Se a diffarenza hè troppu grande, u drenaje pò esse usatu Fate aghjustamenti. Se l'alcalinità di l'acqua di l'acqua hè più bassa di 1mmol / L, a medicina supplementaria deve esse aghjuntu à a pignatta.
(2) Norme per stufa di cucina
Quandu u cuntenutu di fosfatatu trisodiu tende à esse stabile, significa chì a reazzione chimica trà i sustanzi chimichi in l'acqua di l'acqua è a ruggine, scala, etc., nantu à a superficia interna di a caldaia, hè finita basicamente, è a bollitura pò esse cumpletata.
Dopu à ebollizione, sguassate u focu restante in u furnace, sguassate l'acqua di l'olla dopu chì s'hè rinfriscata, è scrub l'internu di a caldaia pulita cù acqua pulita. Hè necessariu di prevene a suluzione d'alta alcalinità chì resta in a caldaia per pruvucà a scuma in l'acqua di a caldaia è affettanu a qualità di u vapore dopu chì a caldaia hè stata messa in opera. Dopu à scrubbing, i muri internu di u tamburinu è l'intestazione anu da esse inspeccionati per sguassà completamente impurità. In particulare, a vàlvula di drenaje è l'indicatore di u nivellu di l'acqua deve esse verificatu currettamente per prevene u sedimentu generatu durante l'ebullizione.
Dopu avè passatu l'ispezione, aghjunghje l'acqua à a pignata di novu è alzate u focu per mette a caldaia in u funziunamentu normale.
(3) Precauzioni durante a cucina di a stufa
1. Ùn hè micca permessu di aghjunghje droghe solidi direttamente in a caldaia. Quandu si preparanu o aghjunghjenu suluzione di droga à a caldaia, l'operatore deve portà un equipamentu protettivu.
2. Per e caldaie cù supercaleratori, l'acqua alkalina deve esse impedita di entre in u supercalor;
3. U travagliu di u focu è di pressione durante l'ebullizione deve seguità i diversi rigulamenti è sequenze di u funziunamentu durante u prucessu di u focu è a pressione di u focu quandu a caldaia hè in funziunamentu (cum'è sciacquare l'indicatore di u nivellu di l'acqua, stringhjendu i pomi è a manu. viti, ecc.).
Tempu di post: 24-Jan-2024