In a stretta industria medica è farmaceutica, u vapore pò esse divisu apprussimatamente in vapore industriale, vapore di processu è vapore puro secondu i requisiti di purità. U vapore industriale hè principarmenti utilizatu per riscalda i prudutti di u cuntattu direttu, è pò esse suddivisu in vapore industriale ordinariu è vapore senza chimica. U vapore industriale ordinariu si riferisce à u vapuri preparatu da l'acqua municipale. Hè un sistema di influenza indiretta è hè utilizatu per riscalda u cuntattu indirettu cù i prucessi di produttu. In generale, solu l'anti-corrusione di u sistema hè cunsideratu.
Vapuri senza chimica si riferisce à u vapore preparatu aghjunghjendu floculante à l'acqua municipale purificata. Hè un sistema di influenza indiretta è hè principarmenti utilizatu per l'umidificazione di l'aria, u riscaldamentu di i prudutti di u cuntattu direttu, a sterilizazione di l'equipaggiu di prucessu di produttu non direttu, è i rifiuti. Inattivazione di u liquidu di scarti, etc. Vapuri senza chimica ùn deve micca cuntene composti volatili cum'è ammonia è hydrazine.
prucessu di vapore
U vapore di prucessu hè principarmenti utilizatu per u riscaldamentu è a sterilizazione di i prudutti, è u condensatu deve risponde à i standard di l'acqua potabile urbana.
vapore puro
U vapore puro hè preparatu per distillazione. U condensatu deve risponde à i requisiti per l'acqua per iniezione. U vapore puro hè preparatu da l'acqua cruda. L'acqua cruda utilizata hè stata trattata è almenu risponde à i requisiti per l'acqua potabile. Parechje cumpagnie utilizanu acqua purificata o acqua per iniezione per preparà vapore puro. U vapore puro ùn cuntene additivi volatili è ùn hè dunque micca contaminatu da impurità amine o hydrazine, chì hè estremamente impurtante per prevene a contaminazione di i prudutti injectable.
Applicazioni di sterilizazione à vapore
A sterilizazione di vapore à alta temperatura hè un metudu di sterilizazione chì pò tumbà tutti i microorganismi, cumpresi i spori, è hà u megliu effettu di sterilizazione.
In l'industria farmaceutica, u vapore d'alta temperatura generatu da i generatori di vapore hè spessu usatu per sterilizà l'equipaggiu di produzzione è l'ambiente di produzzione per prevene chì i batteri è altri contaminanti affettanu a droga, è per evità a contaminazione bacteriana di i ingredienti attivi in i drogu una diminuzione di a qualità di a droga è ancu a perdita di a droga. scartata.
Applicazioni di purificazione è estrazione di vapore
I generatori di vapore ghjucanu un rolu in u prucessu di produzzione di parechji composti farmaceutichi. Per esempiu, ci sò cumposti in a materia prima di biofarmaceutica. Quandu avemu solu bisognu di purificà unu d'elli per fà droghe, pudemu usà generatori di vapuri puri per assiste à i so diversi punti di ebollizione. A purificazione di i cumposti pò ancu esse realizatu da distillazione, estrazione è generazione di formulazione.
U generatore di vapore hè faciule d'utilizà, pò travaglià continuamente o regularmente, è hè faciule d'operare. Utiliza un controller PLC avanzatu è dedicatu cù prestazioni stabile, boni materiali di produzzione, cunsumu energeticu bassu è costu bassu. U sviluppu di generatori di vapore pulitu ghjoca un rolu impurtante in l'industria farmaceutica, salvendu i costi umani è materiali, è ancu migliurà l'efficienza. Questu hè in linea cù i bisogni di l'industria farmaceutica.